Hartje #2

Ons nieuwe appartement in het centrum van Groningen Groningen ❤ Starbucks Frappuccino’s (oke hier moet ik echt mee minderen, niet goed voor mijn gezondheid en ook echt niet goed voor mijn portemonnee haha) Samenwonen met vriendjelief  Mijn zelfgemaakte vegetarische risotto Pokemon Go (man I love that game) Het moment dat ik eindelijk Squirtle ving  Het YoTube kanaal van Vet Gezellig On Top van Anna Nooshin Onze nieuwe bank Mijn super mooie badkamer Mac lipstick in Kinda Sexy 
Mijn ouders, die enorm hebben geholpen met de verhuizing I LOVE THEM 
Samen met vriendlief Game of Thrones kijken Pittige kip salade Kaarsjes, die met die gure weer wel aan kunnen Snapchat Instagram Stories
Geef een reactie

