Ons appartement in 13 foto’s

Inmiddels woon ik 2 weken in Groningen en het bevalt mij prima. Ik ben van een vrij groot appartement naar een klein appartement verhuisd. In Leeuwarden had ik een slaapkamer die bijna net zo groot is als ons hele appartement nu haha. Toch vind ik ons appartement in Groningen vele male mooier. Dit komt onder andere doordat het helemaal nieuw is en is ingericht naar mijn smaak. De vloeren, badkamer en keuken zijn precies hoe ik het mooi vind. Mede door deze nieuwheid heb ik soms nog het idee op vakantie te zijn en in een hotelkamer te verblijven. Maar door onze eigen spulletjes erin te zetten wordt het al steeds meer een thuis. We moesten even passen en meten om alles in ons huisje te krijgen, maar inmiddels heeft alles wel een plekkie gekregen. Ik ben heel blij met ons plek en voel me steeds een beetje meer thuis. Vandaag deel ik wat foto’s van ons appartement. Natuurlijk is nog niet alles af en moeten sommige dingen nog een andere plek krijgen. Maar hoe het nu is, is ongeveer wel hoe we het willen hebben.

Liefs,

Geef een reactie

