Girl crush

Vroeger was ik helemaal fan van Atomic Kitten. Geweldig vond ik deze drie zingende dames. Ik wilde ook zo zijn. Beroemd, mooi, met mooie kleren. Nu heb ik dat stiekem een beetje met Gigi Hadid. Wat een mooie meid is dat. Gigi is een 21-jarig model die half Nederlands is,  maar al haar hele leven in Amerika woont. Naast dat Gigi ontzettend mooi is, kleedt ze zich ook altijd super goed. Hieronder deel ik wat leuke outfitjes die Gigi heeft gedragen. Gigi heeft vooral een ding met zonnebrillen, er zitten wat mooie exemplaren tussen. 

Liefs,

Bron: Weheartit.com

Geef een reactie

