My life in photos

Inmiddels woon ik ongeveer 3 weken in Groningen en het bevalt mij erg goed. De afgelopen weken ben ik erg druk geweest met het appartement inrichten en werken. Vandaag deel ik wat foto’s van de afgelopen weken. 



Mijn ouders hebben ontzettend veel geholpen met de verhuizing. Op een dinsdagavond heel laat heeft hij nog ons kledingrekken opgehangen. Helaas was het al zo laat dat hij verder niets meer heeft opgehangen. Deze twee schilderijen staan dus nog steeds tegen de muur aan. Stiekem vind ik het best leuk staan haha. Zijn beide gemaakt door mijn vader.

In Groningen zit een Primark, en laat ik dat nou net een leuke winkel vinden. Qua kleding koop ik er nooit meer echt wat, maar sieraden en home spulletjes neem ik eigenlijk altijd wel mee. Zo kocht ik ook deze geur kaars in de geur Prosecco Strawberry. Een super lekkere zoete geur die ons hele woonkamer lekker laat ruiken. En dat voor slechts 3 euro.

Naast de verhuizing ben ik de afgelopen weken ook druk geweest met werken. Ik werk nog steeds in Leeuwarden dus ik moet nog elke keer heen en weer reizen. Helaas was de afgelopen weken de OV kaart niet geldig en heeft het mij bijna meer geld gekost om op werk te komen dan dat het mij heeft opgeleverd. Gelukkig kan ik vanaf woensdag doordeweeks weer gratis reizen.

Met Remco ben ik een aantal weken geleden naar Jungle Book geweest in de bioscoop. We vonden dit een ontzettend leuke film. Toen we hoorde dat er ook een film van Tarzan kwam wilde we daar uiteraard naartoe. De film is als het goed is wel van een andere maker, maar het idee was hetzelfde. De bioscoop was ontzettend mooi van binnen en ook een beetje anders dan ik gewend ben. Zo hadden ze een hele grote wand met allemaal van deze lekker snoepjes.

Ik heb Instagram Stories ontdekt. Het is eigenlijk precies hetzelfde als Snapchat. Ik vind het zelf leuker, geen idee waarom precies haha. Misschien omdat ik nu twee vliegen in een klap heb. Ik plaats regelmatig een foto in Insta Stories. Als je mij wilt volgen, mijn naam is: chelseaberghuis. Ik plaatste ook deze foto. Ik was zo moe en besloot daarom een koffie te halen op het station voordat ik moest werken.

Selfie. Ik besloot mijn lipstick van Mac in Relentlessly Red weer eens op de toen. Blijft een mooie kleur.

Afgelopen vrijdag sliep ik weer eens in Heerenveen bij mijn moeder. De volgende dag was mijn zus jarig dus hier slapen was makkelijker en natuurlijk ook gezellig. Zaterdagochtend stond er opeens een cadeautje voor me klaar. Voor ons nieuwe appartement. Super super lief! Een onderzetter, gieter en knijptang? (Hoe heet zo’n ding eigenlijk?) En dat allemaal in mijn favoriete kleurtje.

Op naar mijn zus haar verjaardag. Dat me broertje hier samen met mij op de foto wilde is een wonder haha.

Again, Insta Stories. Ik heb het boek van Anna Nooshin, On Top, inmiddels helemaal uitgelezen en I loved it. Een review over het boek vind je hier.

Dit was in grote lijnen hoe mijn weken eruit zagen. Ook aankomende weken zal ik nog druk zijn met werk. Binnenkort zal ik wat vertellen over school en stage en wat ik daarmee ga doen. Eerst nog even van twee weken ‘vakantie’ genieten. 
Liefs, 

Geef een reactie

