Opvallend: trendy schoenen

‘Van schoenen heb je nooit genoeg’, hoor je vaak. Dit is ook mijn excuus wanneer ik weer eens mooie schoenen tegen kom. Echt een schoenen meisje ben ik niet, ik hou meer van tassen. Maar ik kan wel intens genieten van een mooi paar schoenen.  Op Instagram zie ik steeds vaker mooie opvallende schoenen voorbij komen. Na het zien van al deze mooie schoenen wil ik zelf heel graag ook heel graag een mooi opvallend paar schoenen kopen. Ik weet alleen echt nog niet welke. Ik zou waarschijnlijk niet eens kunnen kiezen uit al deze mooie paren. 

Ik deel vandaag de mooiste Instagram schoenen plaatjes met jullie (van sommige schoenen zet ik het linkje naar de betreffende webshop erbij). 
Anna Nooshin 

Dit prachtige paar schoenen zijn van Gucci en kun je hier vinden.

Ook deze pareltjes zijn van Gucci en kun je hier vinden.

Dat Anna fan is van Gucci blijkt wel. Dit mooie gouden paar kun je hier vinden.

Moderosa

Ook Roos-Anne houdt van Gucci schoenen. Ook dit paar is van het populaire merk en je kunt ze hier vinden.

Ook Roos-Anne/Moderosa heeft een dingetje met Gucci. Ik wil ze hebben, alleen die prijs.

Loavies

Yara Michels 

Lilylikecom

Deze kleur, prachtig. Rose Gold is helemaal in en ik denk dat we dit aankomende periode veel gaan zien. Ik ben ieder geval fan. Helaas heb ik niet kunnen vinden van welk merk dit mooie paar schoenen is.

Waaa, zoveel moois. Nu weet ik dat (net als ik) niet iedereen een mooi paar Gucci schoenen kan veroorloven. Daarom besloot ik online op zoek te gaan naar goedkoper alternatieven. Echt dezelfde schoenen als Gucci kon ik helaas nergens vinden. Daarvoor moet je toch echt een hele duit neerleggen. Ik zocht daarom mooie aparte schoenen uit.

H&M €29,99 

Zara €69,99
Zara €49,95
Zalando €77,95 (sale) 
Zalando €79,95
Ik ga maar eens goed nadenken over wat voor schoenen ik wil aanschaffen. Ik vind ze allemaal prachtig. En, heel eerlijk, het liefst heb ik natuurlijk een mooi paar Gucci schoenen haha. 
Liefs, 

Plaats een reactie