Urban Outfitters daily planner

Vorige week dinsdag ben ik met mijn moeder, broertje en zusje gezellig een dagje naar Amsterdam geweest. We gingen voor mijn broertje, die graag wat nieuwe kleren wilde kopen. Maar uiteraard wilde ik zelf ook eventje wat winkels in. Zo liep ik onder andere Urban Outfitters in, waar ik een super leuke daily planner kocht.

Urban Outfitters heeft naast leuke kleding ook een hele leuke woon/stationary spulletjes. Dit leuke boekje is dus een dagelijkse planner. Het is een donker boekje met een galaxy thema. Er staan sterren en maantjes op en is verder donker blauw. Het is een vrij dik boekje, maar dit komt ook omdat je op elke pagina een uitgebreide dag planning kunt maken.

Wat ik echt een voordeel vind van deze planner is dat je niet gebonden bent aan de dagen. In een agenda bijvoorbeeld, moet je je echt aan de dagen houden. Dus als je in maart een agenda koopt, kun je halverwege de agenda pas beginnen. In deze planner kun je zelf bovenaan de datum invullen. Daarnaast is ruimte voor het onderwerp van die dag. Bijvoorbeeld, als je een hele dag afspraken hebt kun je daar ‘afspraken’ invullen. Meteen daaronder kun je notities maken, heel handig wanneer je bijvoorbeeld voor een afspraak wat moet meenemen wat je niet moet vergeten. Daaronder is een vak waar je een to do lijstje kunt maken. Een hele lange to do lijst zelfs. Ruimte genoeg om je hele dag uitgebreid te plannen. Daaronder is nog de mogelijkheid om doelen van die dag te noteren. Aan de rechterkant kun je ook nog een kleine time table maken. Heel handig, zo kun je alles duidelijk op een rijtje zetten.

Ik vind het een heel handig boekje voor een uitgebreide planning. De vakjes zijn wat klein en ik heb een super groot handschrift dus dit is wel een nadeel. Verder vind ik het ook jammer dat bij de time table maar beperkte ruimte is. De pagina’s zijn mooi wit, dit zorgt voor een cleane en rustige uitstraling.

Dit is een voorbeeld van hoe je het boekje kunt invullen. Deze is van zondag, ik had niet veel gepland. Mijn zondagen besteedt ik vaak met Netflix en sporten. Maar zo krijgen jullie een idee van hoe je zo’n dag kunt inplannen. De time table blijk ik op rustige dagen niet echt te gebruiken. Dit is vooral handig op drukke dagen.

De daily planner komt dus van Urban Outfitters en kost €20,- euro. Je kunt hem eventueel ook online vinden. Ik vind hem in ieder geval super fijn en als ik zometeen aan mijn scriptie ga beginnen gaat hij zeker handig zijn.

Liefs,

Geef een reactie

