Redenen waarom een zondag zo fijn is

Zoals Anna Nooshin altijd zegt: ‘zondag is mijn lievelingsdag’. Nou dit geldt voor mij eigenlijk ook wel. Ik HOUD van zondag (oké, heel eerlijk dit was ook wel anders toen ik gewoon op zondag moest werken). Op zondag probeer ik zo min mogelijk te hoeven doen en maak ik er altijd een me/us dagje van. Vandaag deel ik mijn redenen waarom ik zo van zondag houd.

Op zondag probeer ik me altijd een beetje op te laden voor de nieuwe week. En daarom slaap ik vaak een beetje uit op zondag. Ook ruim ik een beetje op en maak ik mijn planning voor de aankomende week.

Op zondag kijk ik vaak Game of Thrones met Remco. Aflevering na aflevering, heerlijk. (Dit wordt nog wat als we volledig door de serie heen zijn, wat moeten we dan gaan kijken? Help).

Soms ga ik er op zondag tussenuit met Remco. Gezellig ergens in de stad lunchen. Of een rondje park (Pokemon! haha).

Ik neem nooit de tijd om mijn nagels te lakken. Op zondag maak ik hier wel tijd voor en geef ik ze een mooi fris lakje.

❤ Op zondag is het ook tijd voor me-time. Ik ga een rondje hardlopen, neem een uitgebreide douche, doe een maskertje op en loop verder de hele dag in pyjama rond. Verder drink ik natuurlijk liters thee. En alles gaat op tempo schildpad.

Op zich vind ik koken niet heel vervelend. Maar op zondag wil ik niet te veel hoeven doen en daarom kies ik altijd voor wat makkelijks. Een soepje met wat stokbrood en saté bijvoorbeeld.

Er zijn nog veel meer redenen waarom zondag zo geweldig is. Ik denk dat menigeen het wel met mij eens is wat betreft mijn liefde voor de zondag. Is er iemand die de zondag niet leuk vind? Of ben jij net als ik en word je altijd gelukkig wakker op zondag?

Liefs,

Geef een reactie

