My life in photos #2

Afgelopen weken heb ik geprobeerd wat meer ritme te creéren. Ik stond daarom op tijd op en probeerde ook op tijd te gaan slapen. Ook ging ik een dagje naar Amsterdam, kochten we wat laatste spulletjes bij Ikea en heb ik weer veel gewerkt. Dit waren mijn weken.

Lekker een rondje hardlopen. Het gaat al steeds beter met het vinden van een groter rondje haha. Ik blijf helaas wel vrij langzaam.

 Deze schoenen kocht ik een aantal weken geleden bij Sascha en ik vind ze nog elke dag zo leuk. Ik draag ze niet elke dag want helaas maken ze mijn hielen volledig kapot. Dus elke dag gaat niet, maar ik probeer ze wel zo veel mogelijk te dragen.

Mijn moeder heeft 3 weken vakantie en mijn broertje had nodig nieuwe kleren nodig. Daarom besloten we een dagje Amsterdam te doen met zijn alle. Gezellig!

Na het shoppen in Amsterdam gingen we langs mijn oma. We hadden bij restaurant Bregje gereserveerd in Almere dus we haalde mijn oma op om gezellig mee te gaan. (Bregje is trouwens echt een aanrader. Voor 12,50 doordeweeks krijg je een drie gangen menu. En nog super lekker ook). Ik had ook even een ander shirt aangetrokken, die had ik net iets daarvoor gekocht en wilde even kijken hoe het stond.

In de auto terug met zijn drietjes. Klooien met snapchatfilters. Het hondjes filter blijft toch favoriet.

In Amsterdam gingen me zusje en ik nog even kijken bij Mac. En daar kocht ik deze prachtige oogschaduw in de kleur cranberry. Ik zal hier later wat meer over posten.

Toen ik vorige week bezig was met een blogpost kwam ik deze leuke trui tegen. Ik wil hem zo graag hebben haha. Hoe leuk voor in de winter. Ik weet alleen niet zo goed of deze donkergroene kleur mij leuk staat.

Vorige week zondag ging ik met Remco een stukje lopen. Pokomons vangen en even koffie drinken bij Starbucks. We liepen even langs het Groninger Museum. Blijft een prachtig gebouw. Bij Starbucks ging ik uiteindelijk voor een warme chocolade melk met een caramel siroop. Zooo lekker! Echt een aanrader.

 Die maandag daarna had ik een belangrijke afspraak op school waar ik rete zenuwachtig voor was. Ik was vooral zenuwachtig omdat het bepalend was voor mijn toekomst. Het ging uiteindelijk super goed en ik had me echt zorgen gemaakt om niks. Maar goed beter dat, dan andersom. Daarna had ik nog wat tijd over voordat ik moest werken. Ik besloot een grote kop thee te drinken bij Douwe Egberts.

Op dinsdag ging ik met mijn vader, moeder, broertje en zusje naar Ikea. Remco en ik hadden nog wat spulletjes nodig. (Trouwens, als jullie denken, waarom staat er elke witte tekst in de foto, dat komt omdat ik de foto’s ook gebruik voor mijn Insta Stories. En dan kun je er tekst bij zetten. Ik gebruik het vrij veel dus je kunt me altijd volgen :)).

We kochten dit leuke schoenenkastje. Mijn zusje heeft hem in elkaar gezet voor ons. Ik ben zelf niet zo’n ster met Ikea bouwpakketten. De kapstok hadden we nog liggen en heeft mijn vader meteen voor me opgehangen.

Ook hing mijn vader deze plankjes op in de keuken. Het staat zo leuk. En we hebben nu ook net wat meer ruimte voor de spullen.

Als laatst kocht ik ook een laptop tafeltje. We hebben helaas nog geen grote tafel dus met eten kan het ook makkelijk zo.

 Dit leuke schilderij had ik ook nog staan. In de muur vonden we nog een haakje waar hij mooi opgehangen kon worden. Dus deze hangt nu ook mooi.

Onderweg naar werk, met een koffie natuurlijk. Ik had me haast verslapen dus ik kon wel wat energie gebruiken.

Eenmaal op station Leeuwarden aangekomen merkte ik al snel dat er wat aan de hand was. Tegenover het station. bij een hotel, stonden honderden mensen en meerdere ambulances. Toen ging er bij mij nog geen belletje rinkelen. Ik liep gewoon door naar mijn werk, bij het gebouw aangekomen bleek dat er iets mis was. Ik werd richting het hotel gestuurd. Er waren meerdere mensen onwel geworden door een giftige stof die werd verspreid door de airco in het gebouw. Ik ben blij dat ik op dat moment niet binnen was. Met iedereen gaat het inmiddels weer goed en het pand werd ook snel weer vrij gegeven. Ik hoefde die middag niet meer te werken en had daarom vervroegd weekend.

Dit waren mijn weken. Natuurlijk heb ik hiernaast ook nog gewoon gewerkt. Aankomende week ga ik beginnen met het schrijven van mijn scriptie. Super spannend, maar het gaat vast helemaal goed komen. Hebben jullie ook leuke laatste vakantie weken gehad?

Liefs,

Geef een reactie

