Review: Mac eyeshadow cranberry

In de vakantie ben ik samen met mijn moeder, broertje en zusje naar Amsterdam geweest. We gingen voor mijn broertje maar ik kon het natuurlijk niet laten ook even een kijkje te nemen bij Mac. Daar kocht ik een oogschaduw in een prachtige herfstachtige kleur ‘cranberry’. Ik had hem al meerdere keren bij Veracamilla voorbij zien komen en vond hem zo mooi. Voornamelijk voor in de herfst/winter. Na enige twijfel besloot ik hem toch maar mee te nemen.

De vormgeving van de oogschaduw is zoals we gewend zijn van Mac. Een rond doorzichtig potje. Niet bijzonder maar wel gewoon netjes en verzorgd. In een potje zit ongeveer 1.5 gram oogschaduw. Het potje is ook handig om mee te nemen omdat het een klein formaat is.

Kijk wat een prachtige kleur. Een diep rode kleur met een hele lichte shimmer erin. Het is dus wel een rode kleur. Voor sommige mensen is dit misschien een beetje eng. Zelf houd ik ook het meest van natuurlijke kleurtjes. Ik zag bij meerdere beautybloggers de warme tinten steeds meer voorbij komen, en ik vind het prachtig. Daarom besloot ook ik een keer voor een heftigere kleur te gaan. En ik ben nog steeds heel blij met mijn keuze. Ondanks de rode kleur ben je niet meteen pipo de clown. Hier was ik eerst een beetje bang voor. Je kan de kleur heel mooi blenden met bijvoorbeeld een bruine kleur.

De oogschaduw is fijn in gebruik. Aanbrengen en blenden werkt prima. Het pigment is heel goed. Je kan dus ook lang doen met zo’n klein potje oogschaduw. Ik kocht de oogschaduw bij Douglas voor €18,00.

Liefs, 

Geef een reactie

