My favourite season: autumn/fall

Het moment waarop de blaadjes van de bomen vallen, het langzaam weer eerder donker wordt buiten en het steeds vaker gaat regenen, dit is het begin van mijn favorieten seizoen, de herfst. Nu kun je mij misschien raar vinden, maar de herfst geeft mij altijd een warm en fijn gevoel. Ja, ondanks de regen en kou. Waarom ik de herfst zo leuk vind?

– Als het herfst is mogen de kaarsjes weer aan. En laat ik nou net een dikke liefde hebben voor kaarsjes. Mijn favorieten kaarsen komen van Yankee Candle. Een paar aanraders zijn:

– In de herfst kan het regelmatig voorkomen dat je als een bezopen katje thuis komt. Het moment dat je dan onder een warme douche stapt is heerlijk. Lekker met een frisse douchegel en lekker ruikende shampoo. Daarna lekker in je badjas met dikke sokken.

– Alles is zo mooi in de herfst. En dan bedoel ik eigenlijk voordat de bossen. Verder is het vaak een grote natte bende buiten in de herfst. Maar okee, het bos is mooi!

– Kleding in de herfst vind ik zo leuk. Leuke vestjes, laarsjes, truien en jassen. Hieronder wat herfst inspiratie wat betreft kleren. (Ik ben trouwens ook nog op zoek naar een leuke herfst/winter jas. Iemand suggesties?)

Bron: Weheartit.comΒ 

– In de herfst is het heerlijk om uren te Netflix’en. Series als Gossip Girl, Pretty Little Liars, The Following (echt een aanrader). En, samen met Remco kijk ik nu Game Of Thrones. Fijn met een grote kop thee en kaarsjes aan.

– Thee! Eigenlijk drink ik in alle seizoenen thee. Maar zodra de herfst begint mag het echt weer. Favorieten smaken zijn Green Tea intens mint, bosvruchten en Mango Peach. Yum!

Ja stiekem ben ik echt gek op de herfst. Houden jullie ook zo van de herfst?

Liefs,

Geef een reactie

