Willekeurige favorieten #3

De afgelopen weken heb ik weer wat willekeurige favorietjes ondekt. Van beautyproducten en programma’s tot kleding en sporten. Vandaag deel ik deze willekeurige favorieten met jullie. De producten/diensten zijn allemaal dingen die ik de afgelopen weken veel heb gebruikt/gezien .

Clinique BB cream
Al een aantal weken gebruik ik met liefde de BB cream van Clinique. Deze BB cream zorgt ervoor dat mijn huid mooi egaal is, mooi glanst en er gedurende de dag fris uit blijft zien. Het is een vrij prijzige BB cream (€28,00), maar hij is het geld absoluut waard. Aan het eind van de dag heb ik nog steeds het gevoel dat mijn make up mooi zit en is hij niet in de lijntjes getrokken. Daarnaast zit er ook nog een spf in. Helemaal goed dus. Ik draag de BB cream inmiddels elke dag.

Mac Pro Longwear Concealer
Deze concealer kocht ik een aantal weken geleden bij Douglas in Groningen. Toen de medewerkster zei dat ik kleur NW20 nodig had, dacht ik eerst dat deze te donker was en daarom niet goed te gebruiken voor onder mijn ogen. Dit is echter totaal niet het geval. Hij kan prima onder de ogen gebruikt worden. En ook op plekjes is deze foundation echt top. Hij bedekt alles goed en blijft gedurende de dag heel goed zitten. Mijn zusje heeft hem ook, en voor haar is deze kleur onder de ogen wel wat te donker. Heb je dus een iets donkere huid dan ik, en je wilt ook deze concealer aanschaffen, hou hier dan rekening mee.



Dance Dance Dance
JAAA, Dance Dance Dance is weer begonnen. Ik vind dit zo’n tof programma. In het programma gaan bedenken koppels de strijd aan om zo goed mogelijk clips na te dansen. Ze krijgen hiervoor les van s’werelds beste choreografen. Ik bedoel, dit is toch een droom?! Ik heb zelf jaren gedanst en stiekem had ik altijd de droom van dansen mijn beroep te maken. Dit is nooit gelukt en echt veel moeite heb ik ook niet gedaan haha. Maar juist daarom vind ik het zo tof om te zien hoe hard deze koppels werken om iets moois neer te zetten. Daarbij het gebruik van virtual reality maakt het nog vetter. Tip voor als je het programma ook kijkt. Ze hebben ook een hele leuke app waarop nog meer beeldmateriaal te zien is. Mijn favorieten koppel zijn Annemarie en Kees. Voornamelijk omdat zij echt van nul kwamen en Buddy en Robin bijvoorbeeld allebei al wat meer ervaring hadden. Hier vind je een video van mijn favorieten dans tot nu toe.

Hardlopen
Ja, ik heb het hardlopen weer ontdekt. De afgelopen weken schoof ik het door de warmte steeds opzij, zo van; ‘als het wat koeler is ga ik wel weer’. Nu bleef het ook de afgelopen week nog warm en besloot ik toch maar weer te gaan. En ik vond het heerlijk. Ondanks de warmte was het fijn om even je hoofd leeg te rennen. Te focussen op je adem en te genieten van de stad en de mensen die in de buurt zijn. De Nike App is vernieuwd en ik ben nog niet helemaal overtuigd, maar ik ga het zeker nog een kans geven. En anders bij deze de vraag: welke app is nog meer goed om te gebruiken bij het hardlopen, iemand?

Bomberjacket Modemusthaves.com
Bij Modemusthaves.com was het een aantal weken geleden Manic Monday. Op deze dag werden de prijzen om de 2/3 uur steeds goedkoper. Ik vertelde mijn zusje dit en zei dat er ook leuke bomberjackets bij zaten. Ze twijfelde geen moment en vroeg of ze deze voor ons zou bestellen en dat ik die dan van haar cadeau zou krijgen. Zo ontzettend lief. Ik koos voor een lang groen jack met leuke patches erop. Ik ben er super blij mee en draag hem op de wat koeler dagen (die er bijna nog niet zijn geweest haha).

Zo, dit waren weer wat willekeurige favorieten van mij. Een lekker bij elkaar geraapt zooitje van dingen die ik op dit moment leuk vind, fijn vind of gewoon makkelijk vind.

Liefs,

Geef een reactie

