My life in pictures #3

Ik heb weer leuke weken achter de rug. Ik ging naar de kapper, een dagje naar Rotterdam, heb veel gewerkt en ben weer naar school geweest. Drukke, maar wel hele leuke weken heb ik gehad.

Ik begon mijn week bij de kapper. Ik ging in Almere naar de kapper. Mijn oma moest naar het ziekenhuis en mijn moeder ging mee. Ik besloot mee te rijden naar Almere en meteen naar de kapper te gaan. Ik ga altijd bij Team Kapsalon. Deze zit onder andere in Almere maar ook in Meppel. Ik besloot voor een geheel andere look te gaan. Er is ongeveer 30/40 cm af, super veel. Maar ik ben er super blij mee. Het is wel ff wennen, vooral ook omdat ik normaal uit ben kon stappen en zo de deur uit kon. Nu moet ik er wel echt iets aan doen haha.

De volgende dag ging ik met mijn moeder een dagje naar Rotterdam. We begonnen in de markthal, waar ik graag nieuwe kruiden wilde kopen. Vorig jaar kocht ik daar ook kruiden en die waren zo lekker dat ik ze opnieuw wilde kopen. Ook kwam ik deze super leuke Squirtle cupcakes tegen. Natuurlijk heb ik twee cupcakes meegenomen. 1 voor mij en 1 voor Remco.

De dagen erna heb ik gewoon gewerkt. Helaas had ik die week wat trein pech. Zo strandde mijn trein in Hurdegaryp en moest ik in de bloedhete zon een half uur wachten op vervangend vervoer. Toen die bussen er eindelijk waren paste ik er niet in (mensen zien mij op een of andere manier nooit staan en lopen altijd dwars door mij heen). Uiteindelijk gingen de treinen weer rijden en kon ik fijn met de trein verder. Ik was gelukkig maar 20 minuutjes te laat op werk. Valt mee.

Voor een vriendinnetje kocht ik van die leuke bloemen thee. Dat is een soort thee zakje waar je kokend water over heen gooit, vervolgens ‘bloeit’ hij onderwater uit tot een mooie bloem. Ik besloot er ook 1 voor mijzelf mee te nemen. Ik heb hem nog niet geprobeerd.

Op zondag aten Remco en ik lekker American Pancakes met stroop en banaan. Super lekker. En op zondag mag het haha.

Ik besloot een rondje te gaan hardlopen. Dit ging erg lekker. Ik stopte even op een klein bruggetje voor een foto. Ik verbaasde me over het groene water in Groningen. Het ziet er super vies uit. Komt dit door de warmte of?

Vorige week was het nog dik in de 30 graden en ik moest van alles. Ik vind de zomer op zich fijn, maar op het moment dat ik allemaal afspraken heb en gewoon hele dagen moet werken vind ik het vreselijk. Alles is plakkerig en wat betreft mijn werk is het ook niet zo’n succes. Mensen nemen vrijwel niet de telefoon op, en als ze opnemen reageren ze boos omdat ze met dit warme weer echt geen zin hebben even te praten. Dus, kortom, ik vind het niet zo erg dat de herfst nu echt in aantocht is.

Afgelopen weekend was ik bij mijn moeder. Ik liep een rondje met haar door de stad en kwam deze super mooie schoenen tegen. Ik wist dat mijn zusje ze ook wilde hebben en appte haar of ik ze voor haar moest meenemen. Ik vond ze zelf eigenlijk ook wel heel leuk en besloot ze daarom zelf ook mee te nemen. Er was een speciale actie. In plaats van 35 euro, waren ze nu slechts 15 euro. Scoor!

Op zondag is het altijd tijd voor boodschappen. Ik doe dan vaak voor de week boodschappen. Nu had ik daar geen zin in haha. En besloot daarom alleen wat dingen mee te nemen die ik echt nodig had.

Dit waren mijn weken. Ik heb gewerkt, leuke dingen gedaan en ben naar school gegaan. Lekker druk. Aankomende twee weken zijn iets rustiger. Kan ik me mooi focussen op mijn scriptie. Hoe waren jullie weken?

Liefs,

Geef een reactie

