Opvallend: patches

De afgelopen weken zijn er wat foto’s voorbij gekomen op Instagram die mij erop wijzen dat er weer een ontzettend leuke trend aankomt (eigenlijk was deze trend er langer, maar hij wordt steeds uitgebreider en ga je steeds meer zien). Waar ik het over heb? Patches, op broeken, jasjes, t-shirtjes en zelfs op schoenen heb ik ze voorbij zien komen. Ik vind het zelf een hele leuke trend. De patches zorgen voor kleur en speling op kleding. Het leukst vind ik de patches op jasjes. Voornamelijk op een stoer spijkerjasje. Je kan de kledingstukken al met patches kopen, maar je kan de patches ook los kopen. Om ze vervolgens zelf op leuke kledingstukken te bevestigen.

Hier wat foto’s van patches op kleding

Wat ik al eerder zei, je kunt de patches ook zelf kopen. Zo heeft de webshop By Moise hele leuke patches voor nog geen 5 euro. Hier een paar die ik graag zou willen hebben: 

Maar ook Modemusthaves.com heeft hele leuke: 



Wat mij opvalt is dat er veel hartjes en ‘Rolling Stones tongen’ gebruikt worden. Ik vind het een hele leuke trend. Het zorgt voor wat kleur op dat ene spijkerjasje of die saaie broek. Ik wil binnenkort zelf een leuk spijkerjasje kopen, en dan zelf patches kopen dat ik er op kan bevestigen. Zo kun je elke keer je eigen jasje net iets leuker maken. Wat vinden jullie van deze patches?

Liefs,

Geef een reactie

