I love Netflix tag

Ik hou van Netflix. Al een geruime tijd heb ik samen met mijn broertje, zusje en vriend een account. Ik moest voor school regelmatig documentaires kijken en was daarnaast ook net begonnen aan Pretty Little Liars. Een goeie reden dus om Netflix aan te schaffen. Nu zag ik op internet de I love Netflix tag voorbij komen. Ik vond het leuk om de tag van andere mensen te lezen en besloot hem daarom zelf ook maar in te vullen. Dus bij deze, alles over mijn Netflix verslavingen.

Kijk je liever films of series op Netflix?
Series! Ik ben sowieso meer een serie kijker dan een filmkijker. Ik houd van films hoor, vooral in de bioscoop. Maar ik zal nooit zo snel een film aanzetten zelf. Geef mij maar series. Duurt vaak ook niet zo lang dus kan mooi tussen andere activiteiten door.


Kijk je op dit moment een serie? Zo ja, welke?
Ja, meerdere zelfs. Ik kijk op dit moment het meest How To Get Away With Murder. Zo’n toffe serie. Het is moeilijk uitleggen waar het overgaat omdat er zoveel gebeurd. Maar kort, het gaat over een aantal rechtenstudenten die mogen meelopen met een van de beste advocaten die er zijn. Met elke case moeten ze helpen de verdachte onschuldig te laten lijken. Daarnaast gebeurd er ook in hun persoonlijke leven iets belangrijks (ik wil niet spoilen dus vandaar de onduidelijkheid haha), waardoor werk en het privΓ©-leven opeens heel dicht bij elkaar komen.

Ook kijk ik How I Met Your Mother. Dit is een fijne serie om even te kijken vlak voordat je gaat slapen, of even als pauze tussen het studeren door. De serie duurt namelijk niet zo lang en is lekker luchtig. Daarnaast zijn er 9 seizoenen van dus je kunt ook nog wel even vooruit.

Wat is je Netflix serie top 5?
Dit vind ik erg lastig. Ik heb veel series op Netflix die ik leuk vind. Daarbij vind ik het ook moeilijk om ze te rangschikken. Ik heb uiteindelijk 6 series eruit gehaald als leukste serie (ja ik weet het, het is een top 5). Op nummer 6 heb ik Pretty Little Liars staan. Een serie die ik heel vast heb gekeken. Nu heb ik het al een tijdje niet gezien. Niet omdat ik het niet leuk meer vind, maar omdat mijn voorkeur uit gaat naar andere series op dit moment.

Op nummer 5 heb ik The Following staan. Dit is een hele toffe serie over een FBI agent die hard zijn best doet om een zware crimineel op te pakken. Op nummer 4 staat New Girl. Ik moet altijd zo lachen om deze serie. Afleveringen duren kort dus je kunt ze mooi tussendoor kijken. Nummer 3 is een serie die ik op zondag eigenlijk vaak via Comedy Central kijk. Namelijk, Modern Family. Deze komedie serie is echt ontzettend grappig en heeft vaak leuke verhaallijnen.

Dan, de top 2. Op nummer 2 heb ik How I Met Your Mother staan. Ja, wat kan ik hier over zeggen. Ik hou gewoon van deze serie. De hele serie is eigenlijk gewoon mijn humor. En, als laatste staat nu How To Get Away With Murder. Dit is omdat ik deze nu gewoon aflevering na aflevering aan het kijken ben. Het is een spannende maar ontzettend leuke serie.


Wat is je Netflix film top 5?
Deze vind ik lastig want ik kijk eigenlijk geen films op Netflix haha. Maar van de films die ik op Netflix heb gezien, heb ik toch een top 4 kunnen maken. En ik heb de documentaires ook als films gerekend.

Op nummer 4 staat From Fat to Finish line. Dit is een documentaire over 12 mensen die begonnen met hardlopen om af te vallen. Allemaal verliezen ze veel gewicht en uiteindelijk gaan ze een estafette loop van in totaal 300 km rennen. Het is een leuke documentaire. Maar ze doen wel net alsof hardlopen het magische middel is om af te vallen. Hier ben ik het niet helemaal mee eens, maar verder is het een leuke documentaire.

Op nummer 3 staat Inside Out. Ik wilde deze film zo graag zien en ik moet zeggen hij was echt leuk. Er zit veel humor in de film en je hoeft niet te veel na te denken bij de film. Op nummer 2 staat September Issue. Een hele toffe documentaire over de fashion industrie en Elle Magazine. En, op nummer 1 staat met stipt Frozen. Wat een heerlijke film. Ik heb hem al meerdere keren gezien en ik wordt er elke keer zo blij van haha.

Wat is je favoriete Netflix snack?
Op dit moment zijn dat echt pepernoten haha. Ik weet het, super slecht. Maar ik hou zo veel van pepernoten. En ik vind dit een heerlijke snack voor tijdens How To Get Away with Murder. Oh en thee natuurlijk. Ik hou van thee!

Waar en wanneer kijk je het liefst Netflix?
Thuis, in bed haha. Als ik op de bank zit ga ik toch gewoon voor televisie. Maar in bed vind ik het fijn om lekker een serie aan te zetten. Vaak vlak voordat ik ga slapen. Maar op zondag kan ik zo de hele dag in bed liggen series kijken haha.

Wat is je grootste tegenvaller op Netflix?Β 
Hmm, dit vind ik lastig. Eigenlijk valt niks me echt tegen. Waarschijnlijk komt dat omdat ik ook nooit echt verwachtingen heb. Wel vind ik het bijvoorbeeld jammer dat ze van sommige series maar 1 seizoen erop hebben terwijl er 3 seizoenen zijn.

Stel je mocht iets toevoegen op Netflix, wat zou dat zijn?
De overige seizoen van How To Get Away with Murder haha. Maar ook de old school Disney films zou ik graag op Netflix hebben. Of Harry Potter. Dat zou echt een droom zijn. Ik hou van HP. Dus dat zou heel fijn zijn. En als het dan maar 1 Harry Potter film zou kunnen zijn. Dan zou ik het liefst het eerste deel hebben.

Nou dit is alles over mijn Netflix verslavingen. Hebben jullie nog echte Netflix tips? Dingen die ik echt zou moeten zien? Ik hoor het graag.

Liefs,


Geef een reactie

