Home tour 2016

In een eerder artikel heb ik al wat foto’s laten zien van ons leuke appartementje. Maar ik vond het leuk om ook een video te maken met wat beelden van ons plekkie. En dat heb ik dus gedaan. Het is zeker nog niet af. Zo willen we heel graag nog een mooie tafel met twee fijne bureaustoelen eraan om te werken aan bijvoorbeeld school. Ook willen we nog een mooiere televisiekast. Waar we net wat meer spullen in kwijt kunnen. Het is natuurlijk een heel klein appartement dus alles waar spullen in op geborgen kunnen worden is mooi meegenomen. Over de slaapkamer ben ik ook nog niet helemaal tevreden. Samen hebben we teveel kleding voor het systeem dat we nu hebben. Daar moet dus nog even wat op verzonnen worden. Verder ben ik heel blij met ons fijne plek. Ik hou van kleine details en mooie vaasjes en kaarsjes. Ik hoop dat jullie de video leuk vinden.

Liefs,

Geef een reactie

