Books I want to read this fall

Vroeger was ik een echte boekenwurm. Als we iets leuks voor ons zelf mochten doen in de klas koos ik er vaak voor om een boek te lezen. Maar de afgelopen jaren heb ik maar weinig boeken aangeraakt. En niet omdat ik lezen niet meer leuk vind, maar omdat ik er simpel weg gewoon geen tijd voor wil maken. Daarbij vind ik het ook moeilijk om er de rust voor de vinden. Mijn hoofd is vaak te druk om rustig een boek te lezen. Maar daar wil ik graag verandering in brengen. Ik heb een aantal boeken op mijn leeslijstje staan die ik dolgraag komende herfst wil gaan lezen. En dit leuke lijstje deel ik met jullie.

Sweet Bitter
Een review van dit boek zag ik een aantal maanden geleden bij Annemerel.comΒ voorbij komen. In haar review schreef Annemerel dat ze het boek perfect vond. Dit maakt mij heel nieuwsgierig. Het boek gaat over de 22-jarige Tess die werkzaam is in de horeca. Het boek schijnt op een fantastische manier geschreven te zijn. Ik ben heel benieuwd.

Kom hier dat ik u kus
Dit boek zag ik op Misslipgloss.nl voorbij komen. Zij had deze in de top 10 van favoriete boeken in 2015 staan. Hij stond zelfs op nummer 2. Het boek gaat over Mona in drie verschillende fases in haar leven. Het boek schijnt grappig maar ook ontzettend ontroerend te zijn. Ik ben heel benieuwd of dit boek mij ook zo kan raken.

Nooit meer te druk
Een boek in een heel ander straatje. Nooit meer te druk is een boek over hoe je alles in je hoofd weer op een rijtje kan krijgen en hoe je meer rust kan creΓ«ren in je hoofd. Het boek is geschreven door Tony Crabbe en helpt om het moderne probleem ‘te druk zijn’ aan te pakken. Het is niet echt een boek met een verhaal, het is meer een managementboek. Het lijkt mij een praktisch en vermakelijk boek waar veel tips uit te halen zijn.

Game of Thrones
In Game of Thrones deel 1 ben ik inmiddels al begonnen. Ik ben samen met Remco de serie aan het kijken en ik vond het leuk om daar de boeken ook bij te lezen. Ik lees wel de Nederlandse versie. Ik vond dit zelf wat fijner. Tot nu toe vind ik de boeken wat lastig lezen. Dat komt omdat elke omgeving/gebeurtenis tot in het kleinste detail wordt beschreven. Maar, een leuk boek is het zeker wel.

On Life
On Top (het eerste deel) heb ik een paar weken geleden uitgelezen. Dit boek vond ik ontzettend leuk en motiverend. En daarom zou ik On Life ook heel graag willen lezen. Wel heb ik begrepen dat On Life iets minder leuk is dan On Top. Maar k vind Anna Nooshin echt ontzettend leuk en inspirerend en wil daarom ook heel graag On Life gaan lezen.

Girl Boss
Girl Boss is een bekend boek in Amerika. Het gaat over een jonge vrouw die begon met het verkopen van kleding op eBay. Een paar jaar later zet ze een eigen bedrijf op en wordt ze ontzettend succesvol met dit bedrijf. Het lijkt mij een heel inspirerend en leuk boek. Ik weet dat het boek niet super diepgaand is, maar juist daarom lijkt mij dit een fijn boek. Om gewoon even lekker te ontspannen.

Zo, dit zijn genoeg boeken voor aankomende herfst. Ik ben wel even zoet met al deze boeken haha. Ik ben eigenlijk toch wel het meest benieuwd naar ‘Nooit meer te druk’. Hebben jullie nog boeken tips?

Liefs,

Geef een reactie

