10 mooie herfst lipsticks

lippie

In de herfst (en winter) vind ik het leuk om een mooie donkere lipstick te dragen. Voornamelijk rood tinten vind ik erg mooi. Nu was ik zelf op zoek naar wat mooie nieuwe lipstick kleurtjes en na mijn zoektocht besloot ik wat mooie kleurtjes met jullie te delen. De kleuren zijn heel verschillend. Van heel donker, naar een subtiele nude kleur.

Mac Film Noir


Mac Film Noir is een hele donker rood/bruine tint. De lipstick heeft een satin finish. De combinatie van rood en bruin spreekt mij enorm aan. Ik denk dat de kleur je wel moet staan, maar voor de herfst is dit zeker een kleurtje die ik zou willen proberen. Film Noir is online te koop bij Douglas voor €19,50.


Mac Mehr
Ik houd van deze prachtige kleur! Mac Mehr is een lipstick die ik al een tijdje in mijn bezit heb. De kleur is heel moeilijk te omschrijven. Het is een beetje een paarse, maar toch ook nude, tint. De finish van deze lipstick is mat. Wat mij betreft perfect voor in de herfst. Mehr is online te koop bij Douglas voor €19,50.

Mac Faux
Mac Faux is een hele bekende lipstick. Bekend geworden door Kylie Jenner. Het is een taupe kleurtje met een satin finish. Als ik reviews op zoek zie ik dat de lipstick bij iedereen een beetje anders is. Bij de een is hij heel roze, bij de ander juist meer paars. De lipstick heeft sowieso een koele ondertoon. Ik heb hem al meerdere keren geswachted en vond hem elke keer prachtig. Misschien binnenkort toch maar aanschaffen. Faux is online te koop bij Douglas voor €19,50.

Mac Velvet Teddy
En dan de laatste Mac lipstick in dit lijstje. Velvet Teddy. Als je liever wat meer natuurlijke kleurtjes draagt is Velvet Teddy misschien een mooie. Maar ook Velvet Teddy kan misschien wat gedurfd zijn. De lipstick heeft namelijk een bruine kleur. Maar dit wel een kleur die prachtig in de herfst is. De lipstick heeft een beetje de jaren 90 uitstraling. Je moet er van houden, maar als je het durft denk ik dat dit wel heel tof is. Velvet Teddy is online te koop bij Douglas voor €19,50.



Bourjois Pretty Prune
Bourjois heeft ook hele mooie lang houdende lipsticks. Pretty Prune is een mooie donker paars/rode kleur. Ik heb zelf een andere kleur van deze lijn en die is ook aardig mat. Dus ik ga er vanuit dat ook deze lipstick mat is. Iets wat in de herfst/winter natuurlijk erg mooi is. Pretty Prune is online te koop bij Douglas voor €13,95.

 


Catrice Berry Bradshaw

Als je voor een mooie budget lipstick wil gaan raad ik Berry Bradshaw aan. Vernoemd naar Carrie Bradshaw, hoofdpersonage in Sex and the City. Deze lipstick heb ik zelf en hij is prachtig. Het is een donker paarse kleur. Het is wel een kleur die je moet staan. Ik kreeg er zelf een beetje een wit gezicht van, maar voor mensen met wat meer een getinte huid is deze prachtig. Catrice kun je bij de Kruidvat kopen en deze lipstick kost rond de €5,00 euro.


Chanel Elegante
Mocht je wat geld gespaard hebben afgelopen weken, en daar een mooie dure lipstick van willen kopen, is Chanel een mooi merk. Bij alleen de verpakkingen al van Chanel kwijl je al weg. Voor de herfst is Elegante misschien een mooie kleur. Weer een paarse kleur, maar deze heeft de rode ondertoon niet en is dus gewoon echt helemaal paars. Chanel Elegante kun je online kopen bij Douglas voor €35,95.


Rimmel by Kate Moss Matte nummer 111
Dan weer een mooie drugstore lipstick. De lipsticks van Rimmel uit de Kate Moss lijn zijn allemaal prachtig. De lipsticks met de zwarte verpakking zijn ‘normaal’ en de lipsticks met de rode verpakking hebben een matte finish. Deze mooie bruine kleur zou perfect zijn voor de herfst. Bruin is wel iets waar je van moet houden, maar als het je staat kan het prachtig zijn. Rimmel kun je bij Kruidvat kopen en deze Kate Moss lipstick kost rond de €11,00 euro.


Estee Lauder Sly Ingenue
Nog een mooi duur merk is Estee Lauder. Ook deze lipsticks zijn prachtig verpakt. De kleur Sly Ingenue is donker roze en heeft een glanzende finish. Een mooie kleur voor de herfst en winter. Wel is deze lipstick weer wat duurder. Sly Ingenue kun je online kopen bij Douglas voor €32,95.


Essence All you Need is Red
Last but not least. Essence, All you need is Red. Een hele felle rode kleur. Zo’n kleur kan eigenlijk het hele jaar door wel. Dus ook in de herfst en winter. Combineer hem met een rustige ooglook en je lippen maken echt een statement. En Essence is natuurlijk ook lekker budgetproof. Essence kun je bij Kruidvat kopen en deze lipstick kost rond de €3,00 euro.

Zo, dat waren 10 mooie herfst lipsticks. Het liefst koop ik ze allemaal haha. Vooral de Mac lipsticks vind ik prachtig en ontzettend fijn werken. Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb opgedaan en dat jullie de aankomende weken met mooi gestifte lippen de deur uit gaan haha. Wat is jullie favoriete herfst lipstick?

Liefs,

Geef een reactie

