My life in photos #4

Het is weer tijd voor een My life in photos. De afgelopen weken waren druk, maar leuk. Ik had een verjaardag van mijn oma. Ben wezen shoppen, moest naar school en heb voor het eerst stampot rauwe andijvie gemaakt.


De verjaardag van mijn oma. Ik verveelde mij een beetje dus besloot met Snapchat te spelen. Het was een gezellige verjaardag hoor. Maar we waren en al vroeg in de ochtend en gingen pas heel laat in de avond weer weg.

In de middag gingen we even naar de Primark. Mijn oma woont in Almere en daar zit een hele grote Primark. Ik kocht daar deze super leuke warme trui. Ik vind hem zo tof. Hij is voor nu nog een beetje te warm maar ik weet zeker dat ik hem in de winter veel aan zal hebben.

Ik kocht ook een nieuw jurkje. Die besloot ik meteen maar aan te trekken toen we in de avond uit eten gingen.

We gingen eten bij Bregje. Ik heb hier inmiddels al vaak genoeg over verteld dus enige uitleg is niet meer nodig haha. Ik heb zoals altijd, weer heeerlijk gegeten.

Mijn toetje was dit heerlijke chocolade taartje. Vanille ijs met een chocolade taartje. En best of all, hij was super zacht van binnen. Yum. Het was een fijne dag.

Docu tijd. Ik besloot de documentaire From Fat to Finish lijn te kijken. Ik vond het een leuke documentaire. Maar niet heel bijzonder.

Op school. Druk bezig met mijn scriptie voorstel. Deze workshops zijn alleen om te oefenen. Maar stiekem wilde ik hem voor het eggie gebruiken. Helaas moest het over muziek gaan en daar ligt niet heel erg mijn interesse. Dus dat wordt alsnog opnieuw beginnen als ik zometeen klaar ben met mijn stage.

Oktober is begonnen. Het is nu toch echt herfst. Ik was stiekem best trots op deze foto die ik maakte.

Ik wilde graag een nieuwe limited edition Tony’s kopen. Ik besloot voor de melk cola te gaan. Ik vind hem super lekker. Maar echt. Cola en chocolade zou je niet zo snel samen nemen, maar dit is zo lekker. Ik kocht ook de melk popcorn discodip. Hier was ik al een hele tijd benieuwd naar. Deze is ook lekker maar wel minder dan de melk cola.

Met een vriendinnetje ging ik gezellig lunchen in Groningen. We gingen naar Feel Good. Een heel leuk zaakje waar ze allemaal gezonde dingen hebben. Ik ging zelf voor een aarbei limoen sapje en een broodje Γ©cht gezond.

Op zondag heerlijk bijkomen in bed. Series kijken.

Ik heb het idee dat ik weer een B12 tekort heb. Remco en ik besloten daarom echt vlees te eten. We maakte zelf stampot rauwe andijvie met spekjes en een gehaktbal. Het was goed gelukt. Na die tijd was de keuken wel volledig ontploft haha.

In plaats van de keuken op te ruimen, besloten we een avond Game of Thrones te kijken. Veel leuker.

Snapchat. Toch nog wel blij met mijn korte haar.

 

Afgelopen zaterdag ging ik naar de Hema voor wat schoonmaak spullen. Ik zag daar een super leuk notitieboekje liggen. Maar het bleek niet zomaar een notitieboekje. In dit boekje kun je elke dag to do lijstjes maken en opschrijven wat er die dag zo fijn/leuk was. Ook kun je een maand overzicht maken. Super handig.

 

Op zondag (gisteren) heb ik de hele dag YouTube video’s gekeken. Ik moest eigenlijk voor school bezig, maar in de ochtend belde mijn moeder met slecht nieuws over mijn oma. Ik had niet zoveel zin meer om iets te doen en vond het een fijne gedachten om gewoon de hele dag niks te doen.

Dit waren mijn afgelopen weken. Ik moet aankomende weken wel echt nog even hard aan de slag voor school. Dus, mijn weken ga ik vol plannen met school school school. Niet zo spannend misschien, maar wel nodig. Wat gaan jullie aankomende weken doen?

Liefs,

 

 

 

 

Geef een reactie

