Even weg geweest

Hoi, afgelopen weken ging het regelmatig posten op mijn blog aardig goed. Elke week kwamen er 3 artikelen online en vaak zelfs vier. Nu hebben jullie misschien gemerkt dat het de afgelopen week iets rustiger was. Niet alleen op mijn blog maar ook op social media. En dit komt eigenlijk gewoon doordat ik fysiek niet lekker was. Op momenten dat ik stress ervaar gaat mijn lichaam hard in protest. Ik wordt letterlijk ziek van stress en chaos in mijn hoofd. Nu merk ik steeds meer om mij heen dat dit niet altijd begrepen wordt… Helaas.

Vorige week vrijdag kreeg ik gigantische hoofdpijn en voelde ik door mijn hele lichaam een soort spanning. Ook zaterdag heb ik de hele dag vreselijk hoofdpijn gehad. Toen ik zondag wakker werd was het helaas nog geen haar beter. Niet veel later werd ik gebeld door mijn moeder. “Het gaat niet goed met oma, er is vrijdag kanker geconstateerd en helaas is er niks meer aan te doen”. Dit was natuurlijk een behoorlijke klap. Nu besef ik heel goed dat mijn oma al 84 is en zoiets altijd onverwachts komt. Maar fijn is het natuurlijk niet. Ik vertelde mijn moeder een paar dagen later dat ik vanaf vrijdag al gigantische hoofdpijn had en zij vertelde mij dat zij ook altijd zulke dingen voelt aankomen. Nu weet ik dat mensen dit onzin vinden. Maar zelf geloof ik hier wel in. Ik heb dit namelijk al meerdere keren gehad op vervelende momenten in mijn leven.

De hele week heb ik me vreselijk gevoeld. En dit kwam helaas ook omdat ik nog een vervelende griep erbij kreeg. Maandag, dinsdag en woensdag heb ik gewoon de dingen gedaan die ik moest doen. Afgelopen weekend heb ik ‘afscheid’ genomen van mijn oma. Het zou kunnen dat ik haar nog een keer zie, maar dit is volledig afhankelijk van hoe mijn oma op bepaalde dingen gaat reageren.

Naast de stress van mijn oma, heb ik ook veel stress voor school. In deze periode moet ik 2 dingetjes halen. Daarna zou ik op stage kunnen. Die gedachte (en voornamelijk alles wat komt kijken bij stage) zorgt voor wat druk. Een heel vervelend gevoel. Ik moet daarom even voor mij zelf gaan vaststellen wanneer ik op stage wil en wat ik zou willen qua stageplek.

Goed, het was dus een gekke week. Daarom was het ook even wat rustiger. Ik voel me inmiddels fysiek al een heel stuk beter. Vitaminen C en lieve mensen om mij heen doen wonderen. Ik wil absoluut niet iemand zijn die aan het zeiken is haha. Maar het is toch fijn even te delen wat er speelt. Ik ga deze week in ieder geval weer volle goede moed tegemoet!

Liefs,

Geef een reactie

