Maak je huis herfst proof

Als het koud en regenachtig is buiten blijf je natuurlijk het liefst de hele dag binnen. Ook ik blijf dan het liefst met een dekentje op de bank zitten. Op zondag is het natuurlijk prima om de hele dag lekker binnen te blijven en de hele dag te Netflix’en. Maar, dan is het natuurlijk helemaal fijn, als je huis herfst proof is. Hier mijn persoonlijke favorieten spulletjes die je in huis moet hebben voor een perfecte dag binnen op een herfstige dag.

Kaarsen
What a suprise. Ik houd echt van kaarsjes. Voornamelijk van geurkaarsen. Mijn favorieten merk is absoluut Yankee Candle. Binnenkort zal ik even wat nieuwe aanschaffen. Nu al zin om heerlijke nieuwe geuren te ontdekken. Maar tip, zorg er dus voor dat je altijd lekker kaarsen in huis hebt.

 


Thee/koffiemokken
Als het kouder wordt buiten is het fijn om lekker op de bank te kruipen met een grote mok thee. Of chocolademelk natuurlijk. En dan is het natuurlijk leuk en fijn om een grote mok te hebben. En zorg ook voor thee en chocolademelk in huis. Met marshmallows is het nog lekkerder.

 

Dekentjes/kussentjes
Ik noemde het net al even, dekentjes. Hoe lekker is het om op de bank met een dekentje te zitten Game of Thrones kijken bijvoorbeeld. Ze hebben leuke goedkope dekentjes bij Action. Maar ook bij H&M hebben ze leuke. Met kussentjes kun je het binnen wat warmer doen laten lijken. Met mooie donkere herfst/winter kleurtjes bijvoorbeeld. Ook zit/ligt het natuurlijk lekker, van die zachte kussentjes.

Lichtjes
In de herfst en winter wordt het sneller donker buiten. Dan is het fijn om wat leuke sfeer verlichting te hebben. Je kan kiezen voor kerstlichtjes bijvoorbeeld. Het zorgt voor een warme en cozy sfeer in huis.

Boeken
Ik noemde al in een eerderΒ artikelΒ dat ik lekker wil gaan lezen deze periode. Met koudere dagen ben je wat meer thuis en binnen en dan is het lezen van een boek natuurlijk heerlijk. In het eerder genoemde artikel staan de boeken die ik graag wil lezen deze herfst en winter.

Al deze dingen samen zorgen bij mij voor een perfecte herfstdag in huis. Op de bank met een serie of een boek, een lekker dekentje en een grote kop bosvruchten thee. Wat zorgt er bij jullie voor dat het een perfect herfstdagje thuis is?

Liefs,

Geef een reactie

