My life in photos #5

Het is weer tijd voor een ‘My life in photos’. Het is even geleden maar ik heb de afgelopen weken dan ook niet zoveel spannends mee gemaakt. Inmiddels heb ik wat leuke foto’s verzameld om weer een ‘My life in photos’ te maken. Kijken jullie mee naar mijn weken? Niet heel spannend, toch leuk om te delen.

Toen ik voor ‘de waarschijnlijk’ laatste keer bij mijn oma was kwamen we wat foto’s tegen. Zo ook het geboortekaartje van mijn zusje van 20 jaar geleden. Hoe leuk. Het was een heel creatief en leuk kaartje maar helaas waren mijn ouders vergeten er namen van henzelf bij te zetten. Ook stond er verder niks op over mijn zusje zelf haha. Behalve dan der naam. Er kwamen veel reacties op maar het blijft wel een leuk kaartje.

Op bezoek bij mama, die nu nog de kat heeft. Mijn zusje heeft een eigen plekkie inmiddels en als dat af is gaat de kat verhuizen. Op deze manier ligt ‘onze’ kat graag trouwens.

Een gezond ontbijtje. Ik doe me best in de ochtend gezond te eten.

Eventjes in bed bezig voor school (en stiekem heel veel YouTube video’s kijken haha). Ik ben trouwens echt super blij met deze screensaver. Ik zag hem overal op Instagram voorbij komen en wilde hem ook graag.

Ik kreeg een appje van mijn zusje. Of ik een van deze twee super leuke truien wilde. Vet lief. Ondanks dat ik sushi totaal niet lekker vind vond ik de sushi trui wel heel leuk. Ik heb hem nu altijd thuis aan. Het is een heerlijke trui.

Een dagje keihard voor school bezig. Aankomende dagen moet ik echt nog even heel veel voor school doen. Aankomende vrijdag staat er een grote deadline. Het is een scriptievoorstel. Het is nog om te oefenen en niet voor het eggie. Maar het is zΓ³ moeilijk. Dus daar ga ik nog wel flink wat uurtjes mee bezig zijn ben ik bang.

Kaarsjes aan en lekker tv kijken. Ik kijk de laatste tijd vaak Game of Thrones met Remco. Super leuk.

Heerlijk een stukje wandelen op zaterdagochtend. Het was heerlijk weer en ik vond het leuk om Groningen verder te ontdekken. Dus ik liep een flink stuk.

De dag erna kwam mijn moeder om met ons mee te gaan naar Ikea. We wilde heel graag een tafel hebben. Die gingen we halen. Met twee stoeltjes. Ik heb uiteindelijk de stoelen in elkaar gezet, en mijn moeder de tafel. Teamwork haha.

Het is zo fijn dat er een Starbucks bij mij om de hoek zit. Maar eigenlijk ook zo slecht. Ik haal nu veel te vaak een lekker koffietje. Nu ging ik richting werk en had ik mijn mooie rode lipstick op.

De tafel! Ik ben r zoooo blij mee. Ik vind het vooral fijn dat we een tafel hebben als ik in de ochtend uit bed kom en ik voor school bezig moet. Zit toch beter dan de bank.

Ik kocht bij Primark deze super leuke tas. Het is een limited edition. Ik wist niet dat Primark ook aan limited editions deed. De tas is echt super mooi en van toch wel goede kwaliteit. Ik gebruik hem super veel.

Zondagochtend. Lekker voor school en mijn blog bezig. Met een kaarsje aan want het was echt druilerig weer.

En daarna richting mijn zusje haar nieuwe appartement. Lekker klussen. Het is bijnaaa klaar. Maar er moesten nog wat dingen geverfd worden. En mevrouw onhandig, aka Chelsea, had natuurlijk haar nieuwe kleren aan gedaan. Want dat vond ik leuk haha. Vet dom. Maar ik kon een vest aan van het vriendje van me zusje. Scheelde weer.

Ik kreeg van mijn moeder een Harry Potter onesie. OMG. Hij is echt heeeel erg groot en zo lekker warm. Dus zondagavond toen ik thuiskwam meteen maar op de bank in me onesie.

Boodschappen op maandagochtend. Ik probeer een beetje wat minder brood en zuivel producten te eten. Maar daar zal ik later wat meer over vertellen.

Op werk, met een zelfgemaakte salade.

En dit waren mijn afgelopen weken. Niet heel veel speciaals gedaan, maar wel wat leuke dingen. Aankomende week moet ik dus heel hard aan de slag voor school. Er komt een toets aan en er staat op vrijdag een belangrijke deadline. Maar mijn zusje was vorige week jarig en viert ze volgende week haar verjaardag. Dus, gelukkig ook nog wat leuke dingen.

Liefs,

Geef een reactie

