Ontdekt: Ninamaakt

Vorige week zaterdag heb ik een middagje wat geshopt met een vriendin in Groningen. Ik was nog op zoek naar een mooi kaartje voor een andere vriendin. We kwamen bij een leuk winkeltje genaamd Koko Toko. Ze hadden hier van alles, maar het belangrijkst was; een kaartje. Ik zag de meest prachtige en toepasselijkste kaartjes. Gemaakt door Ninamaakt. Het liefst kocht ik ze allemaal maar ik zocht er eigenlijk maar 1 haha. Ik besloot er uiteindelijk 2 mee te nemen.

 

 

Kijk dan hoe leuk! Ik vind ze echt heel leuk! Heel simpel eigenlijk. Maar dat maakt het juist zo leuk vind ik. De kaarten worden gemaakt door Nina. Nina werkt vanuit Assen maar haar kaarten worden door heel Nederland verkocht. Naast Groningen kun je ze namelijk ook kopen in Zwolle, Ede, Sittard, Zaandam. En zelf in Maldegem BelgiΓ« worden de kaarten verkocht. Maar je kunt ze natuurlijk ook gewoon bestellen in de webshop die ze zelf bijhoudt.

 

 

 

 

Ik vind de kleine details op de kaarten heel leuk. Een klein bloemetje op de achterkant, of wat sterretjes. Het geeft net wat extra’s. Al deze details maken de kaarten heel speciaal. Op de Ninamaakt webshop zag ik nog veel meer leuke kaarten staan dus ik ga binnenkort zeker een bestelling plaatsen. Het is ook zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen op Nina haar Instagram.

Liefs,

Geef een reactie

