Willekeurige favorieten #4

img_8431

Het is weer tijd voor een paar willekeurige favorieten. Afgelopen maand heb ik weer wat producten ontdekt waar ik niet meer zonder kan (voor nu dan). Vandaag deel ik mijn willekeurige favorieten producten/diensten met jullie.

Grace and Frankie
Ik had al heel veel goede verhalen gehoord over deze serie. Toen ik een paar dagen wat minder kon vanwege een pijnlijk voetje, besloot ik het eens te proberen. En, ik kan wel zeggen dat ik verslaafd ben. Wat is dit een ontzettend leuke serie. De serie gaat over 2 ‘bejaarde’ vrouwen waarvan de mannen al geruime tijd een affaire blijken te hebben. De serie is grappig, luchtig en duurt maar een half uurtje. Perfect voor na een lange avond werken. Of op zondag, wanneer je er 10 achter elkaar kunt kijken. Helaas zijn er maar 2 seizoen. Ik hoop Netflix besluit meer seizoenen te maken.

Mac Lipstick WhirlΒ 
Mac heeft onlangs hun nieuwe kerstcollectie uitgebracht. In deze collectie zit een leuke setje met 4 kleine natuurlijke lipsticks. Een vriendin en ik besloten het setje te delen en allebei 2 lipsticks te nemen van het setje. Ik koos Nouvelle Vogue en Whirl. Whirl is een mooie bruine lipstick. Op het eerste oog was het een lipstick die ik zo af en toe eens zou dragen. Als ik zou durven. Maar meteen toen ik hem op deed wist ik dat deze lipstick heel veel gedragen zou worden. De lipstick past goed bij mijn huidskleur en blijft goed zitten. Ik zal er binnenkort een foto van op mijn Instagram zetten. Helaas is de kleur moeilijk over te brengen op de foto, maar ik ga mijn best doen.

Yankee Candle Summer Peach
Kaarsen zijn heerlijk in de herfst en winter. Nu heb twee weken geleden een kaars met de naam Summer Peach gekocht. Misschien een zomerse geur, maar ik hou zo veel van perzik geur dat ik hem maar gewoon meenam. De geur is fris en zoet en laat mijn hele woonkamer heerlijke ruiken.

Caramel pepernoten
Bij de pepernoten winkel van Delft kocht ik laatst een zak met caramel pepernoten. Suuuper lekker. Wel machtig maar zeker de moeite waard. De smaak caramel zeezout lag er ook, daar ben ik ook wel heel benieuwd naar. Verder kon je ook wat pepernoten proeven. Ik vond limoncello zelf ook wel heel erg lekker. Maar ze hadden heel veel lekkere smaken, ik ga dus zeker nog een keer terug.

Geef een reactie

