Een kleine verandering

hkj

Hoi, zoals jullie misschien kunnen zien is er wat veranderd. Ik ben verhuisd met mijn blog van Blogger naar WordPress. Ik had veel problemen met Blogger en besloot het daarom over te zetten. Naar WordPress, want daar had ik al veel goede verhalen over gehoord. En tot nu toe ben ik het daar ook wel mee eens. Ik vind het veel fijner werken en ik heb ook het idee dat het allemaal wat proffesioneler is.

Nu begrijpen jullie misschien wel dat ik natuurlijk super veel motivatie en inspiratie heb om lekker te gaan bloggen. Jullie zullen daarom de aankomende weken ook weer lekker veel blogposts voorbij zien komen. Op maandag, woensdag, vrijdag en zondag.

Ik heb zelf ideetjes voor wat ik wil schrijven, maar ik zou het ook heel leuk vinden als jullie misschien suggesties voor mij hebben. Dit mag van alles zijn. Dus, hebben jullie een vraag, een idee voor een blogpost of willen jullie mijn mening over iets, laat het mij dan alsjeblieft weten. Dan kijk ik of ik daar mee aan de slag ga.

Liefs,

Geef een reactie

