Mijn Black Friday aankoopjes

 

blckfrdy

Black Friday, de dag na Thanksgiving in Amerika. Black Friday wordt gezien als het begin van het kerstaankopen seizoen. De hele vrijdag zijn er mega aanbiedingen, sommige winkels in Amerika gaan zelfs s’nachts al open. In Nederland wordt er de laatste jaren steeds meer aandacht aan besteedt. Dit jaar deden er veel webshops mee. Vandaag laat ik zien wat mijn Black Friday aankoopjes zijn. Het is niet heel veel, maar toch leuk om even te delen. 

Op Facebook zag ik dat Kruidvat hele goeie aanbiedingen had. Vrijdagochtend zat ik klaar om daar wat spulletjes te bestellen. Helaas was het super druk en was het onmogelijk om op de website te komen. Uiteindelijk belandde ik in een wachtrij en na een half uur wachten kon ik eindelijk dingen bestellen. Ik wilde eigenlijk voornamelijk Biodermal producten scoren. Deze waren namelijk nu met 70% korting te krijgen. Maar, helaas wilde iedereen deze fijne producten. En dus was er vrijwel niets meer verkrijgbaar. Toch heb ik nog een paar leuke dingetjes kunnen vinden bij Kruidvat.

img_4996

Mijn aankoopjes van Kruidvat. De chocoladeletter kreeg ik cadeau.

img_5003

Als eerst kocht ik de Silk mousse creme care van Nivea. Ik heb nu een doucheschuim van Rituals en ik vind dat zulke fijne producten. En nu ik samenwoon gaan de doucheschuimen er wat sneller doorheen dan voorheen haha. Ik besloot daarom deze van Nivea te kopen. Was nu slechts €2,49.

img_5002

Dan kocht ik ook nog twee nagellakjes van Sally Hansen. Deze waren nu 1 + 1 gratis. Ik zocht nog een mooie rode tint. Daarom koos ik voor 610, Red Zin. Daarbij zocht ik nog de mooie grijze tint in de kleur 370 Commander in Chic.

img_4999

Als laatst bij Kruidvat kon ik toch nog een Biodermal product vinden. Ik had nog een nieuwe dagcrème nodig. Als nachtcrème gebruik ik momenteel de Biodermal gevoelige huid. Die vind ik heel erg fijn. Daarom besloot ik voor overdag dezelfde variant te kopen. Alleen dan dus als dagcrème. Ik ben benieuwd of die net zo fijn werkt.

Ik kocht ook nog twee producten bij Douglas. Ook hier was een speciale Black Friday actie. Namelijk op alles 25% korting. Altijd leuk. Ik wilde al een hele tijd producten van Zoeva, maar ik kocht het steeds maar niet. Nu met die 25% korting was het natuurlijk leuk om eens te kopen.

img_5005

Mijn aakoopjes van Douglas. Met twee proefjes erbij. Miss Dior en Mon Paris van YSL

img_5014

Yeey ik kocht eindelijk dit prachtige oogschaduwpalette. Het is het Cocoa Blend palette van Zoeva dus. In het doosje zitten 10 oogschaduws. Het zijn voornamelijk warme tinten. Iets wat ik zelf heel mooi vind. Helaas is de linkse witte oogschaduw een beetje beschadigd. Ik heb verder heel veel zin om de kleuren te gebruiken. Ik denk dat ik de rode kleur misschien nog wel het leukst vind. Hier ga ik zeker een review over schrijven.

img_5036

Verder kocht ik bij Douglas ook nog een mooie blush van Zoeva. In de kleur He loves me, maybe. Een mooie matte donker roze kleur. Van blushes heb je nooit genoeg, ik niet althans haha. Ik ben er heel blij mee en ben ook heel benieuwd hoe die op is. Als jullie willen schrijf ik hier een review over.

Zo, dit was alles wat ik kocht tijdens Black Friday. Zoals ik al eerder zei, niet veel, toch leuk. Ik ga alles lekker gebruiken en van sommige dingen zal ik een review plaatsen. Laat maar weten van welke producten jullie een review zouden willen zien.

Liefs,

Een gedachte over “Mijn Black Friday aankoopjes

Geef een reactie

