Hello December

hellodecember

Wat vliegt de tijd. Ik weet dat dit super cliché klinkt, maar het is alweer december 2016. Nog maar een paar weken en dan breekt 2017 alweer aan, niet veel later wordt ik alweer 24! December is altijd een maand waar ik super naar uit kijk. Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Een maand vol gezelligheid en lekker eten.

Al zolang ik mij kan herinneren is de maand december een feestmaand. Zowel Sinterklaas als Kerst werden uitgebreid gevierd bij ons thuis. Met veel cadeautjes, veel gezelligheid en veel eten. Heerlijk! En ondanks dat dit beeld afgelopen jaren wat veranderd is, heb ik er zin in. Waar en hoe ik Kerst ga vieren weet ik nog niet eens. Helaas moet ik momenteel met veel mensen rekening houden. Ik heb niet zoveel zin om mij daar druk over te maken en daarom heb ik besloten het maar gewoon ‘te zien’.

In de maand december staat gezelligheid voor mij centraal. Zoveel mogelijk genieten van het leven en van de mensen om je heen. Ook staat het voor kou, kaarsjes en een lege portemonnee haha. Het kopen van cadeautjes vind ik altijd het leukst van Kerst, vandaar de lege portemonnee.

fdasewr

Afgelopen weken heb ik een beetje in het verleden en de toekomst geleefd. Zonder echt van de momenten te genieten. Ik was veel te veel gericht op wat nog ging gebeuren, of wat al was gebeurd. Daardoor genoot ik niet van de momenten waar ik eigenlijk heel erg naar uit keek van te voren. Daarom wil ik deze maand wat extra in het moment leven. Genieten van elk moment en mij focussen op wat echt belangrijk is.

Ik weet dat het niet voor iedereen mogelijk is te genieten van deze maand. Deze mensen wil ik alle liefde en geluk van de wereld wensen. En ondanks alles hoop ik dat er toch nog wat moois gebeurd.

Omdat het een feestmaand is, zullen jullie ook wat vaker artikelen op mijn blog kunnen lezen. Als extraatje. Wanneer precies kan ik niet vertellen, maar er zullen wat extra artikelen aankomen!

Liefs,

Geef een reactie

