Opvallend: overknee laarzen

overknee

Ik heb weer een ‘opvallend’ artikel voor jullie. Deze keer zag ik heel vaak de overknee laarzen voorbij komen. Op Instagram, Weheartit en Pinterest. Zelf ben ik vrij klein, en zouden zulke laarzen niet net over mijn knie komen, maar tot aan mijn lies haha. Maar dat neemt niet weg dat ik het wel super leuk vind! Daarom deel ik vandaag wat leuke outfit inspiratie met overknee laarzen. 

Ik vind dat overknee laarzen al gauw wat trasy kunnen overkomen. Maar, op de juiste manier vind ik het juist heel chique en elegant staan.

 

overknee1

overknee2

overknee3

overknee4

overknee5

overknee6

fjksdla

qwrlekakd

Ja ik vind echt super leuk. En al deze outfitjes zou ik graag in mijn kast willen hebben haha.  Misschien moet ik toch eens kijken of zulke laarzen mij toch niet stiekem wel leuk staan. Ik zou dan beige kleurige heel leuk vinden. Wat vinden jullie van deze trend?

Liefs,

Geef een reactie

