Zoeva Cocoa Blend Palette

img_5046

In dit artikel konden jullie al zien dat ik bij Douglas het Cocoa Blend Palette heb gekocht. Ik had dit prachtige oogschaduw palette al meerdere keren voorbij zien komen. En door de korting tijdens Black Friday besloot ik hem dan eindelijk te kopen. Vandaag review ik dit palette voor jullie. 

img_5042

Het palette zit in een mooie bruin/goude kartonnen verpakking. Natuurlijk is het jammer dat het palette van karton is, dit blijft iets minder lang mooi dan bijvoorbeeld een plastic verpakking. Toch werkt het prima. Helaas zit er in het palette geen spiegel. Verder is het doosje licht en heeft het genoeg verschillende kleuren. Makkelijk mee te nemen dus.

img_5048

img_5064

Dan, de oogschaduws. Van links naar rechts zijn de kleurtjes: Bitter Start, Sweeter End, Warm Notes, Subtle Blend, Beans are White, Pure Ganache, Substitute for Love, Freshly Toasted, Infusion en Delicate Acidity.

De kleuren in het palette zijn heel verschillend. Er zitten echt lichte kleurtjes tussen, wat rode tinten en donkere kleuren voor een mooie smokey eye. Dit palette is prachtig voor in de herfst of tijdens de feestdagen. Er zitten matte oogschaduws in, en oogschaduws met een mooie glans.

img_5068

Van links naar rechts zijn de kleuren: Substitute for Love, Sweeter End, Pure Ganache en Bitter Start. Zoals jullie kunnen zien zijn dit voornamelijk de natuurlijke tintjes. Pure Ganache is mijn absolute favoriet hier. Wat is dit een prachtige kleur. Die glans ook. Deze kleur bracht ook heel goed aan. De overige drie kleuren ook wel, maar vooral bij deze merkte je hoe zacht hij was. Ik ben wel bang dat bij het aanbrengen van deze oogschaduw er veel los valt.

img_5074

Dit rijtje oogschaduws zijn mijn favoriet. De kleurtjes hier heten: Infusion, Subtle Blend, Freshly Toasted en Warm Notes. Ik vind voornamelijk de rode kleur ‘Warm Notes’ heel erg mooi. Hij lijkt zo op het oog wel heel veel op de Cranberry oogschaduw van Mac die ik heb. Later maar even kijken of ze echt zoveel op elkaar lijken. De ‘oranje’ kleur ‘Freshly Toasted’ daaronder, vind ik ook heel apart. Ik ben benieuwd of mij zoiets staat. Freshly Toasted is de enige matte kleur in dit rijtje. De kleur Infusion bracht wat lastig aan, maar is wel heel mooi.

img_5084

Dan de laatste twee kleurtjes uit het palette. Beans are White en Delicate Acitidy. Zoals meteen al opvalt is de structuur van deze oogschaduws wat stug. Beans are White was echt lastig aanbrengen. Delicate Acitidy ook, maar iets minder stroef dan Beans are White. Wel vind ik Delicate Acitidy een prachtige kleur. Toen ik hem aanbracht als swatch was ik verbaasd over de kleur. In het doosje lijkt kleur meer grijs, eenmaal aangebracht is heeft het een prachtige paarse toon. Ik heb zin om met dit kleurtje te spelen.

img_0650

img_0652

De afgelopen week heb ik zeker veel met deze prachtige kleurtjes gespeeld. Op bovenstaande foto’s heb ik over mijn hele ooglid de kleur ‘Bitter Start’ aangebracht. In mijn arcadeboog heb ik ‘Freshly Toasted’ aangebracht. Daarover heen heb ik heel lichtjes ‘Pure Canache’ aangebracht. Dit geeft een mooie glans aan mijn ogen. Onder mijn ogen heb ik een heel klein beetje van ‘Freshly  Toasted’ aangebracht.

De oogschaduws werken echt super fijn. Brengen goed aan, blenden goed en blijven ook echt heel goed zitten. Ja ik ben echt fan. Ik draag sinds ik dit palette heb veel meer oogschaduw dan eerst haha.

Wat vinden jullie van dit mooie palette?

Liefs,

2 gedachtes over “Zoeva Cocoa Blend Palette

Geef een reactie

