Mijn favorieten Vlogmas kanalen

dfsklj

December is aangebroken en dat betekend dat voor veel bekende YouTubers Vlogmas weer begint. Voor de mensen die het niet weten, Vlogmas is de periode in december voor Kerst, waarbij de YouTubers dagelijks vloggen. Waar veel van deze YouTubers maar beperkt vloggen, vloggen ze dus nu elke dag. Tot aan Kerst. Al een aantal jaar kijk ik inmiddels al deze leuke video’s. Inmiddels heb ik teveel kanalen die ik volg, waardoor ik het niet allemaal afgekeken krijg voor Kerst haha. Doordat ik al een aantal jaar fanatiek Vlogmas kijker ben, weet ik inmiddels ook welke kanalen altijd super leuk en gezellig zijn. Vandaag deel ik deze favorieten Vlogmas kanalen met jullie. Misschien vinden jullie zo ook weer een nieuw favoriet kanaal.Β 

3

MorezoellaΒ 

Zoe doet al een aantal jaar aan Vlogmas. Ooit ben ik begonnen met het kijken van haar kanaal tijdens Vlogmas. Ik was meteen enthousiast. Zoe is altijd vrolijk in haar vlogs en doet de leukste dingen. Tijdens Vlogmas begint ze ergens de eerste dagen met het kopen van een kerstboom en het versieren van de boom. Ook opent ze traditioneel elke dag een vakje van haar adventskalender. Door de vlogs van Zoe krijg ik altijd vreselijk veel zin in Kerst. Het is een en al gezelligheid in haar vlogs. Zeker het kijken waard in december.

Tanya Burr

Ook Tanya Burr is een bekend Vlogmas Vlogger. Bij Tanya en haar vriend Jim is het ook gebruikelijk om ergens de eerste dagen van december de kerstboom te kopen om hem vervolgens uitgebreid te versieren. Verder heeft Tanya de tofste kookboeken uitgebracht, deze recepten laat ze vaak uitgebreid zien in haar vlogs. Inmiddels zijn ook de vlogs van Tanya een traditie geworden voor mij. Tanya en Zoe’s Vlogmas bekijken in december. I love it!

Niomi SmartΒ 

Niomi haar vlogs had ik nog nooit eerder echt bekeken. Ik vind al haar overige video’s en social media echt ontzettend leuk. Toen ik dit jaar zag dat Niomi ook aan Vlogmas zou doen besloot ik eens een kijkje te nemen. En, ik vind het echt ontzettend leuk! Niomi is wat rustiger dan Tanya en Zoe, maar is ook altijd ontzettend vrolijk. Niomi is wat meer gericht op gezond eten. Dit voelt voor mij wat meer als een motivatie om ook in december gezond te eten haha.

Livinlikelindsey

Lindsey is een Amerikaanse YouTuber. Haar vlogs zijn een stuk korter dan de voorgaande YouTubers die ik noemde. Maar, soms is dat ook wel fijner. Als je dan zin hebt in een vlogmas vlog, zet je net wat makkelijker deze aan dan een vlog van een half uur of langer. Ook leuk vind ik dat Lindsey een Amerikaanse YouTuber is. Het is echt een droom voor mij om ooit nog naar Amerika te gaan. Haar leven in Amerika zien vind ik echt fantastisch. Kortom, houd je van Amerika en van wat kortere vlogs, kijk dan zeker even naar Livinlikelindsey.

Annemerelcom

Dan, ook nog even een Nederlandse YouTuber die voor het eerst aan Vlogmas doet, Annemerel. Haar blog volg ik echt al jaren, maar een aantal maanden (of jaren al?) geleden is ze begonnen met video’s maken. Ondanks dat ik het eerst want raar vond, omdat ik een heel ander beeld bij haar had, vind ik haar video’s nu echt super leuk en gezellig. En nu in de decembermaand is ze dus ook begonnen met dagelijks vloggen. Super leuk!

Hellooctoberxo

Een YouTuber waarvan ik super blij bent dat ze aan vlogmas doet. Suzie is (alweer) een Engelse YouTuber die zich voornamelijk richt op beauty. Ik vind haar make up looks echt prachtig altijd en ben stiekem verliefd op haar kledingstijl. Haar vlogs zijn ook altijd super gezellig en kijk ik altijd met veel plezier.

Fleurdevlog

Als laatste volg ik zo af en toe ook de vlogs van Fleur. Ook een Engelse YouTuber die echt al jaren bezig is. De reden waarom ik haar niet altijd volledig volg is omdat ik haar vlogs soms wat minder persoonlijk vind. Verder zijn het ook niet allemaal maar video’s van de dingen die ze doet, maar plaatst ze ook Q&A’s en dergelijke. Niet echt vloggen dus. Maar, alsnog blijven ze leuk. Ik vind het eigenlijk gewoon ook heel leuk om een kijkje te nemen in het leven van iemand anders haha. En om dan te zien wat er in Engeland allemaal te doen is met Kerst haha.

Zo, dit waren alle kanalen die ik op dit moment volg. Ik houd het vaak echt niet bij omdat ik in december vaak zelf ook druk ben. Maar, zo houd ik ook in december het kerstgevoel nog een beetje haha.

Hebben jullie ook favorieten vlogkanalen?

Liefs,

Geef een reactie

