Why to love december

december

Ik hou helemaal niet van de winter. Ik zou zelfs wel kunnen zeggen dat ik een hekel heb aan de winter. Maar voor de maand december maak ik graag een uitzondering. Want ik hou van december. Vaak is het een hele drukke maand met veel gezelligheid. Waarom ik zo van december houd? Nou hierom: 

Foto van Weheartit.com

Foto van Weheartit.com

Harry Potter

Harry Potter marathons houden in december. I love it! Op een of andere manier zijn de Harry Potter films het leukst om te kijken in december. Lekker op de bank met een dekentje en warme chocolademelk. Oh en natuurlijk mijn Harry Potter onesie, die ik laatst van mijn moeder kreeg. Wie doet er mee?

Feestmaand

December staat natuurlijk bekend als feestmaand. Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw. Allemaal leuke feestjes die je met familie en vrienden viert. Ik bedoel deze is vrij duidelijk toch, december is gewoon leuk omdat er zoveel leuke feestjes zijn.

Foto van Weheartit.com

Foto van Weheartit.com

Lekker eten

Ja, ook deze is vanzelfsprekend. Tijdens al deze leuke feestjes is er natuurlijk ook genoeg lekker eten. Van gourmetten, tot boerenkool en lekker uiteten. Echt goed voor het gewicht is de maand december misschien niet, maar in januari is het weer tijd voor goede voornemens.

kljk

Foto van Weheartit.com

Special editions 

Veel merken brengen rond december special editions uit. Zo heeft Mac Cosmetics bijvoorbeeld een prachtige kerstcollectie uitgebracht. Maar ook Starbucks heeft speciale ontwerpen gemaakt voor hun bekers. Vaak zijn deze special editions een tikkeltje duurder, maar dan krijg je er ook wel mooie producten voor terug.

Gezelligheid in huis

In de winter is het altijd leuk je huis leuk en gezellig aan te kleden. Met heel veel lekkere geurkaarsjes, kleedjes en lichtjes. En rond Kerst is het natuurlijk extra gezellig als er een kerstboom in huis staat met mooie kerstballen erin en prachtige lichtjes.

winter

Foto van Weheartit.com

Winters weer

Oké, dit lieg ik. Ik hou totaal niet van winters weer. Ik haat kou en van sneeuw wordt ik spontaan depressief. Wat ik dan wel leuk vind aan dat winterse weer is wanneer ik geoorloofd de hele dag lekker warm binnen mag zitten. Series kijken, thee drinken en slapen. Ook vind ik het altijd een heerlijk gevoel wanneer je lekker warm thuis komt terwijl het buiten -zoveel graden is. Om vervolgens heerlijk onder een warme douche te stappen met de fijnste producten.

Kortom, de maand december is stiekem gewoon heel leuk. Ik kijk ook heel erg uit naar aankomende weken. Een en al gezelligheid! Vinden jullie de maand december ook zo leuk?

Liefs,

Geef een reactie

