Mijn 2016

bye2016x

Wauw, wat is dit jaar ontzettend snel gegaan. Ik denk dat iedereen dit elk jaar zegt, maar het lijkt nu echt voorbij gevlogen. En het jaar is dan officieel nog niet helemaal voorbij, toch wil ik al terugblikken op dit gekke afgelopen jaar. Want gek was 2016 zeker.Β 

Een nieuw jaar begint voor mij altijd met mijn verjaardag. Afgelopen 12 januari werd ik alweer 23 jaar. Ik heb nooit echt ‘last’ gehad van mijn leeftijd, maar toen ik dit jaar moest vertellen dat ik 23 werd was dat toch even slikken haha. Voor mijn gevoel ben ik nog steeds 20/21 jaar. Zo voel ik mij ook. Heel gek.

fskjlewfj

2016 is het jaar geweest waarin ik wat rustiger aan ging doen qua school. Ik moest nog wat kleine dingetjes doen voordat ik verder kon en dat wilde ik graag op een rustige manier doen. Ook omdat ik mezelf super gehaast en gestresst voelde elke keer. Die paar maanden ‘rust’ zijn werkelijk waar voorbij gevlogen. Ik weet er ook helemaal niks meer van. Ik weet dat ik wel gewoon nog 20 uur per week heb gewerkt, maar wat ik verder gedaan heb is mij volledig ontgaan. Heel raar, maar ik denk dat het wel laat zien hoe gestresst ik was in die periode.

In mei heb ik samen met twee lieve vriendinnetjes de Ladiesrun in Rotterdam gelopen. Ik had mij op zich goed voorbereid maar helaas was het op de dag van de loop super vochtig en benauwd buiten. Ik kon niet goed aan mijn adem komen waardoor ik uiteindelijk niet eens in de buurt kwam van mijn gewenste tijd. Alsnog kijk ik er met veel plezier op terug. Het was een leuke en gezellige dag.

In juli dit jaar ben ik gaan samenwonen met vriendlief. Dit is wel echt een hoogtepunt van het jaar. Begin 2016 was het absoluut niet iets waar we mee bezig waren. Het was goed zo. Maar naarmate de weken vorderde vonden we het toch wel fijn om samen een plek te hebben. We besloten te kijkje naar een appartement in Groningen (in verband met school van mijn vriend). In 2 weken vonden we een appartement en konden we het contract tekenen. De verhuizing was super stressvol maar ik ben super blij dat we nu samen een plekje in Groningen hebben. Ik hou van samenwonen en van Groningen.

2016

Afgelopen maanden heb ik niet heel veel bijzonders beleefd. Er zijn wat vervelende dingen gebeurd, maar ook wat leuke. Zo ben ik samen met mijn zusje en moeder naar de Engelse versie van Dance Dance Dance geweest. Dit werd in Hilversum opgenomen en ik had kaartjes. Het was echt ontzettend leuk. Een paar dagen later ben ik nog met mijn moeder naar de Toppers geweest. Ik ga al jaren naar de Toppers met mijn moeder, maar deze show was by far de beste. Alles was perfect, het decor, de (gast)artiesten, de liedjes. Alles was in detail uitgewerkt. Ik heb enorm genoten van deze avond. Echt een hoogtepunt van 2016.

Kortom, 2016 was gek haha. Eigenlijk was het gewoon zo om. Zonder dat ik echt van veel momenten uitgebreid heb genoten. Goed om te onthouden voor mijn doelen voor 2017, meer genieten. Nu ik dit typ zitten Kerst en Oud & Nieuw er nog aan te komen. Kerst was iets waar ik altijd maanden naar uit keek. Maar helaas lijk ik dit jaar maar niet in de stemming te komen. Ik heb er gewoon geen zin in. En dat komt door meerdere factoren die ik verder niet ga delen. Ik ga zo veel mogelijk proberen te genieten maar ik ben stiekem wel blij als 2017 gewoon weer begonnen is.

Goed, ik beloof dat ik in 2017 echt wat positiever ga zijn haha. Maar ik ga zoiets niet mooier maken dan het eigenlijk is. Ik ben gewoon eerlijk. Hoe was jullie jaar? Ook gek? Of heb je juist veel leuke dingen gedaan?

Liefs,

Geef een reactie

