2017: The year to sparkle

fajkl

 

Gelukkig nieuwjaar iedereen! 2017 nu toch echt begonnen. En een nieuw jaar betekend, nieuwe goede voornemens voor het aankomende jaar. Vorig jaar heb ik geen goede voornemens gemaakt. 2015 was een rot jaar en ik besloot daarom maar gewoon lekker rustig aan te doen en mezelf geen ‘verplichtingen’ te geven. 2016 was ook absoluut geen goed jaar, maar toch zijn er wat voornemens die ik heb voor 2017. Vandaag deel ik deze met jullie!Β 

Qua gezondheid moet er bij mij wel echt wat veranderen. Afgelopen jaar ben ik nou niet echt lekker bezig geweest qua gezond eten en sporten. In de zomer heb ik wel lekker veel hardgelopen maar zodra de koudere dagen weer begonnen stopte ik daar weer mee. En wat betreft het eten, het is niet zo dat ik mega ongezond heb gegeten. Maar ik kan er zeker wel wat meer om denken. Dus, dat gaat mijn goede voornemen zijn voor 2017.

Eten

Afgelopen week heb ik mij ingeschreven op de website Veganchallenge.nl. Het is niet dat ik volledig vegan wil worden. Maar ik heb zo veel positieve reacties gezien op vegan eten, dat ik besloot mij gewoon in te schrijven voor deze challenge. Zelf heb ik redelijk wat vervelende kwaaltjes, waar je door vegan eten volledig van af schijnt te kunnen komen. Verder zou ik het ook fijn vinden als ik wat meer energie kan krijgen. Elke dag krijg ik recepten opgestuurd die ik in de avond kan maken. Super leuk! Op die manier heb je voor elke dag wel een idee voor het avondeten. Ik ga niet elke dag alleen maar vegan eten, dat gaat mij denk ik gewoon niet lukken. Ik woon ook samen met iemand die absoluut niet vegan wil gaan eten haha. Dus daar moet gewoon rekening mee houden, en dat is ook prima.

ejkwrla

Sporten

Morgen komt er een artikel online waarin ik een challenge voor mezelf heb gemaakt. Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat ik in 2017 wat meer wil gaan sporten. En wat fitter wil worden. Simpel, maar het moet toch goed te doen zijn.

Persoonlijk

Op persoonlijk vlak heb ik geen specifieke doelen. Ik wil gewoon graag wat lekkerder in mijn vel zitten aankomend jaar. Ik hoop een nieuwe baan te vinden + een leuke stage. Ook hoop ik deze stage dit jaar (of begin volgend jaar) te kunnen afronden. Er is afgelopen jaar veel gebeurd waardoor ik school wat meer op de achtergrond heb gezet, maar daar wil ik wel echt verandering in gaan brengen. Ik wil in 2018 zijn afgestudeerd!

fdsajka

Blog

Wat betreft mijn blog wil ik gewoon lekker zo door gaan. Vanaf het moment dat ik ben verhuisd naar WordPress.com heb ik regelmatig leuke berichten gepost. Dit wil ik graag zo doorzetten. Afgelopen twee weken was het iets minder maar dat komt omdat ik helaas het slechte nieuws kreeg dat ik geen baan meer heb omdat de opdrachtgever er mee stopt. Ik zat daarom echt even met mijn handen in het haar. En nog steeds eigenlijk. Ik heb nog geen idee hoe ik alles nu moet gaan doen, maar ik heb er vertrouwen in dat het goed komt. Ik heb lieve mensen om mij heen.

Goed, echt veel voornemens heb ik niet. Behalve dan gewoon wat meer aan mezelf denken. Gezonder worden en heel veel genieten van alle mooie momenten.

Hebben jullie ook goede voornemens voor het nieuwe jaar? Β Of doen jullie daar niet aan? Oh en als jullie mijn ervaring willen weten over zo veel mogelijk vegan eten, dan hoor ik dat graag natuurlijk. πŸ™‚

Liefs,

Geef een reactie

