My life in photos #6

Eindelijk, ik heb weer een My life in photos artikel voor jullie. Ik had niet veel persoonlijke foto’s om te delen. Daarbij had ik ook geen zin om bepaalde dingen te delen. Maar, inmiddels heb ik weer genoeg foto’s verzameld en vandaag deel ik deze met jullie.

img_0879

Ik begin vlak voor de kerstvakantie. Ongeveer een week voor Kerst hoorde wij op werk dat de opdrachtgever er mee stopt. En dit betekende eigenlijk heel kort: je hebt geen baan meer. Ik zag dit totaal niet aankomen. Β Ik baalde ontzettend omdat ik nog 1 maand moest overbruggen voordat ik op stage moest. En voor 1 maand nog ergens een baan vinden is vrijwel onmogelijk. Helaas. Ik kreeg dus behoorlijke stress van deze mededeling en nog steeds zit ik een beetje met mijn handen in mijn haar. Want hoe ik dingen nu ga doen weet ik ook nog niet. Gelukkig heb ik lieve mensen om mij heen die mij willen helpen. Nog geen 3 dagen nadat ik hoorde geen baan meer te hebben hadden we ons laatste dag bellen al.Β 

img_0911

Thuis had ik het gezellig gemaakt met allemaal Kerstspulletjes. Ondanks dat ik totaal geen zin had in Kerst vond ik het toch leuk mijn huis een beetje Kerstig aan te kleden. De mok komt van Primark en het schaaltje van Action.

img_1001

Met Remco warme choco drinken bij de Drie Gezusters in Groningen. We moesten nog flink wat kerst inkopen doen maar besloten een pauze in te lassen voor een lekkere lunch.

img_1020

Ik pakte mijn cadeautjes in. Ik had inpakpapier bij Hema gekocht. Zelf vond ik het zo leuk hoe alles eruit zag haha.

img_1037

Kerstavond waren we bij mijn moeder. Ze had alles zo ontzettend leuk aangekleed. Het was een super gezellige avond.

img_1053

Make up tijd! Ik had super veel meegenomen zodat ik op de dag zelf nog kon beslissen wat ik wilde dragen. Ik vind het altijd super leuk om met Kerst flink uit te pakken met make up.

img_1114

Ik kreeg nog wel een Kerstpakket en daar zaten deze toastjes in. Ik vind de verpakking zo schattig.

img_1128

Tweede kerstdag. Ik had het zo vreselijk koud dat ik maar een trui van Remco aandeed.

img_1157

Voor kerst kreeg ik een leuk kookboek van Jamie Oliver. Hier staan heel veel recepten waar een blender of staafmixer voor nodig zijn. Helaas had ik die niet. Ik besloot deze set te kopen van Action. Het werkt echt heel goed.

img_1159

Oud & Nieuw. Oliebollen tijd, yum. Oud en nieuw heb ik bij mijn moeder gevierd. We hebben niet veel gedaan. Behalve keihard meezingen met de concerten van de Toppers die ze uitzonden op tv.

img_1182

Nu ik wat gezonder probeer te eten vind ik het ook leuk om nieuwe dingen te proberen. Zo maakte ik ook deze zoete aardappel schotel met prei en paprika. Was lekker maar ik vond de aardappel toch echt nog te overheersend. De volgende keer misschien met gewone aardappelen?

img_1202

Het begin van 2017 betekend het begin van nieuwe voornemens. Voordat ik in februari op stage kan moet ik nog wat dingetjes doen. De eerste week van 2017 ben ik daar vooral heel druk mee geweest.

img_1212

Ik heb me de hele week niet goed gevoeld en was steeds super moe. Toch heb ik de hele week Harry Potter op tv gekeken tot laat in de avond. Ik kon het gewoon niet laten. Ik ben echt verslaafd aan deze films.

img_1218

Breakfast. Dit was een paar dagen geleden. Het wordt steeds wat kouder buiten en ik vind het maar niks. Ik hou niet van de winter.

Goed, dit waren mijn weken. Een beetje gekke weken maar ik heb zin en vertrouwen in het nieuwe jaar. Hoe waren jullie vakantie weken? Of hadden jullie geen vakantie?

Liefs,

Geef een reactie

