Girl crush: Anna Nooshin

Een keer in de zoveel weken komt er een Girl crush artikel online. In dit artikel laat ik foto’s zien van vrouwen die ik inspirerend vind. Naast inspirerend als de persoon, vind ik het ook altijd leuk om kleding inspiratie op te doen bij deze vrouwen. Het doel van dit artikel is dus ook mooie kleding outfits delen. Deze keer heb ik voor Anna Nooshin gekozen. Omdat ik haar kledingstijl echt geweldig vind. En sowieso is ze super inspirerend. Heb je nog wat motivatie nodig, lees dan zeker haar boek On Top.

aan

Ik denk dat iedereen Anna inmiddels wel kent. Ze is bekend van de website NSMBL.com, haar YouTube kanaal, haar twee super toffe boeken, Expeditie Robinson en RTL Boulevard. Ik vind haar boek On Top ontzettend inspirerend en motiverend en vind dus ook haar kledingstijl heel tof. Hieronder een aantal kleding inspiratie foto’s van Anna.

anna

annan

schermafbeelding-2017-01-08-om-13-50-44

schermafbeelding-2017-01-08-om-13-51-20

schermafbeelding-2017-01-08-om-13-51-44

schermafbeelding-2017-01-08-om-13-52-03

schermafbeelding-2017-01-09-om-14-55-53

schermafbeelding-2017-01-09-om-14-57-14

Wat vinden jullie van Anna haar kledingstijl? Ook fan? Of vinden jullie het soms misschien iets tΓ©?

Liefs,

Geef een reactie

