Wishlist: sportkleding

sport

Nu ik als voornemen voor 2017 ‘meer sporten’ heb, moet ik natuurlijk wel leuke sportkleding hebben. Ik heb wat rond gekeken op het internet en zag weer hele mooie sportkleding voorbij komen. Natuurlijk heb ik niet alles nodig, maar aan de andere kant, je kan nooit genoeg kleding hebben. Vandaag deel ik wat mooie sportkleding die ik online vond. 

H&M

Als eerst keek ik natuurlijk op H&M.com. De sportkleding die ik nu heb komt allemaal van H&M en deze kleding zit gewoon prima. En, ook leuk bij H&M zijn natuurlijk de prijzen. Hieronder de (vind ik) leukste sportkleding items van de H&M.

schermafbeelding-2017-01-04-om-14-13-14

Sweater €24,99

schermafbeelding-2017-01-04-om-14-14-16

Legging €19,99

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kijk ook hoe leuk deze sweater en legging samen zouden zijn. Ik vind voornamelijk de trui echt leuk! Super handig voor de wat koudere dagen en je een rondje wilt gaan hardlopen. De legging vind ik prachtig. Wel vind ik de bovenkant van de legging er wat raar/vaag uit zien, maar ik denk dat dat gewoon een fout in de foto is.

 

schermafbeelding-2017-01-04-om-14-16-03

Sport BH €19,99

schermafbeelding-2017-01-04-om-14-17-57

Legging €19,99

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dan nog twee leuke items van H&M. De sport BH heeft een medium support. Voor mij perfect. De legging vind ik heel schattig met de roze onderkant. Beide ook voor een mooie prijs.

Zalando 

Verder keek ik ook nog op Zalando.nl. Hier verkopen ze allerlei merken. En ook het bekende merk Nike. Waar ik toch wel een groot fan van ben.

Varley legging €39,95

Varley legging €39,95 (sale)

Nike shirt €27,95

Nike shirt €27,95

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deze legging jongens, hoe tof! Met een marble effect. Hij is nu in de sale voor 40 euro. Maar eigenlijk was deze legging maar liefst 100 euro. Niet normaal! Ik ken het merk Varley verder ook niet. Maar die prijs had ik never nooit betaald voor een legging. Daarnaast nog een mooi shirt van Nike. Basic en simpel maar wel handig om te hebben voor tijdens het sporten.

 

Ivy Park €59,95

Ivy Park €59,95

Ivy Park €29,95

Ivy Park €29,95

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bij Zalando verkopen ze ook Ivy Park. Ivy Park is de sportkleding lijn van Beyonce. Een lijn met allemaal sportkleding. Maar wel sportkleding die lekker zit. Als eerst vond ik de prachtige zachtroze trui. Een trui is misschien wat dik voor tijdens het sporten. Maar ik denk wanneer je buiten gaat hardlopen of sporten het prima kan. Daarbij vond ik ook nog een hele toffe broek. Een echte sportbroek vind ik het niet. Ja misschien om in te dansen. Toch wilde ik hem laten zien want ik vind hem echt leuk! Prijzen liggen wat hoger dan bijvoorbeeld H&M, maar liggen ongeveer gelijk met Nike.

Jogha 

Als laatst keek ik nog bij Jogha. Jogha is in 2014 opgericht door Aranka van der Voorden. De collectie bestaat voornamelijk uit veel verschillende prints. De bedoeling hiermee is dat elke vrouw hiermee haar unieke stijl kan uitdragen. Naast kleding kun je op de website ook nog accessoires aanschaffen. Bijvoorbeeld yogamatten.

schermafbeelding-2017-01-11-om-16-53-08

Jogha €56,00 (sale)

schermafbeelding-2017-01-11-om-16-54-11

Jogha €34,95

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Die legging ziet er zo tof uit. Ook in combinatie met het leuke shirt er boven. Op Jogha.nl is nu allemaal sale. Ga zeker even kijken als je nog wat leuke sportkleding zoekt. Ik ben in ieder geval fan. De kleding schijnt ook erg lekker te zitten.

Zo, dat was mijn lijstje wel weer even voor nu. Genoeg leuke sportkleding. Ik ga nog even nadenken over wat ik nou precies wil hebben. Hebben jullie nog een sportkleding wensenlijstje? Of nog tips waar ik leuke kleding kan shoppen?

Liefs,

Geef een reactie

