De mooiste interieurs

int4

Het interieur in een huis vind ik altijd heel belangrijk. Natuurlijk moet er ook gewoon geleefd kunnen worden, maar hoe het eruit ziet vind ik toch altijd wel belangrijk. Zelf woon ik nu vrij klein en is het lastig om alles precies zo in te delen zoals hoe ik wil. Ik zoek daarom altijd graag wat inspiratie. Ik kan mezelf uren vermaken met inspiratie op doen via Pinterest of Weheartit.com. Vandaag deel ik een aantal mooie interieurs met jullie.Β 

int

int1

int2

int3

int5

int6

int7

int8

int9

int10

Zoals jullie misschien kunnen zien zijn het voornamelijk witte interieurs. Wit in een huis kan al gauw te ‘clean’ ogen, maar met de juiste accessoires kan het alsnog een warme prachtige ruimte worden. Koperkleurige, zilveren en gouden accessoires bij een wit interieur vind ik ontzettend mooi. Wel moet je dit natuurlijk goed in balans houden. Het kan al gauw een beetje ‘kitscherig’ worden. Verder hou ik van zachte kleedjes en kussentjes in mooie witte en roze kleuren.

Ik hoop dat jullie net zoveel inspiratie hebben gekregen als ik. Is dit ook jullie stijl of is het jullie allemaal wat te wit?

Liefs,

Geef een reactie

