Even heel druk

blogleuk

Sorry lieve mensen. Het is wat rustig op mijn blog. Nou ja, wat rustig, eigenlijk staat mijn blog op dit moment gewoon stil. En dit heeft een hele goeie reden. Begin februari ben ik begonnen met mijn afstudeerstage in Leeuwarden. Hier ben ik 28 uur per week werkzaam. De overige 12, van de 40 urige werkweek ben ik druk met het schrijven van mijn scriptie. Het zijn lange dagen die ik absoluut nog niet gewend ben. Rond half 8 in de ochtend ga ik de deur uit en ’s avonds rond half 7 kom ik weer thuis. Het is echt nog even wennen, die lange dag.Β 

De stage zelf is gelukkig hartstikke leuk. De aankomende 10 maanden moet ik dit gaan doen dus ik ben blij dat het goed bevalt. Natuurlijk ben ik nog wat onzeker over de dingen die ik doe, maar ik denk dat dit logisch is bij een nieuwe grote uitdaging. In de scriptie heb ik wat minder vertrouwen haha. Dit blijft toch een groot en belangrijk onderdeel van het afstuderen wat voor veel stress kan zorgen. Maar ook dit zal vast goed komen. Ik heb nog even de tijd gelukkig.

large

Goed, wat betekend dit voor mijn blog? Aankomende weken ga ik gewoon proberen zoveel mogelijk te plaatsen. Ik wil in ieder geval elke week 1 artikel plaatsen. Dit moet makkelijk haalbaar zijn. Ik vind het ook gewoon heel leuk om te doen, het voelt als een stukje ontspanning. Daarom blijf ik in ieder geval 1 artikel per week plaatsen. En verder zie ik wel. Heb ik twee leuke artikelen af die ik die week geplaatst wil hebben, dan doe ik dat gewoon. Gewoon lekker doen wat goed voelt. Op dit moment staat mijn afstuderen eventjes voorop.

Hebben jullie nog artikelen die jullie graag van mij zouden willen zien? Laat dit dan even weten in de comments. Dan kijk ik of ik hier iets mee kan doen.

Liefs,

Geef een reactie

