Trend: flower jeans

Er is een hele leuke nieuwe trend op fashiongebied! Jeans met bloemenprint. Ik zag in steeds meer winkels leuke spijkerbroeken liggen met mooie bloemenprintjes erop. Mij spreekt het enorm aan en ik wil graag een mooie spijkerbroek met leuke bloementjes erop aan gaan schaffen. Hieronder laat ik jullie wat inspiratiefoto’s zien. De foto’s komen van Weheartit.com. 

En? Zijn jullie al fan? Je kan zo’n vrolijke broek op zoveel leuke manieren combineren. Het geeft meer kleur aan je outfit en is daarmee erg leuk voor de zomer. Ja, ik ben echt fan. Nu moet ik nog zoek naar een leuke en betaalbare (ook niet onbelangrijk) jeans met bloemen.Op webshops moet je wel flink zoeken. Zara heeft er meerdere maar de H&M heeft er gewoon geen één! Whut?! Hieronder deel ik een paar mooie jeans.

Zara €39,95

Zara €39,95

Zara €49,95

 

Talkabout €99,95

 

 

Mango €49,99

Dit zijn de leukste flower jeans die ik kon vinden online. De jeans van Talkabout is een grote favoriet (meteen ook het duurst) en de eerste van Zara vind ik prachtig. Binnenkort maar eens kijken of ik er een kan kopen. Leuk voor de lente en de wat koelere zomerdagen.

Vinden jullie het een leuke trend? Of mogen de bloemen van jullie snel weer verdwijnen?

Liefs,

Geef een reactie

