Update: stage / lente / leuke plannen

Sorry voor de stilte op mijn blog de laatste tijd. Ik ben ontzettend druk met mijn stage en scriptie op dit moment. De hele dag ben ik op stage bezig met teksten schrijven en zit ik achter mijn laptop. Hartstikke leuk natuurlijk, maar het zorgt er ook voor dat ik in mijn (beetje) vrije tijd geen zin meer heb om nog veel achter mijn laptop te zitten en artikelen te typen. Toch heb ik meer inspiratie dan ooit. Doordat ik nu hele dagen bezig ben content maken, zie ik ook mogelijkheden voor mijn eigen blog. Heel jammer dus dat ik niet veel tijd heb om dit helemaal uit te werken.

Gelukkig bevalt mijn stage heel goed en heb ik ook echt het gevoel dat ik veel leer. De dagen zijn lang en hier heb ik soms nog steeds wat moeite mee. Ik ben echt niets gewend haha. Máár, de eerste 9 weken zitten erop! Nu het zonnetje wat langer blijft schijnen in de avond, de vogeltjes wat harder fluiten en de temperatuur stijgt merk ik dat het allemaal wat makkelijker gaat. Ik krijg wat meer energie en zit vol met leuke plannen en ideeën voor mijn blog.

Ik heb ook héél veel leuke plannen voor volgend jaar. Voor wanneer ik (naar alle waarschijnlijkheid) klaar ben met mijn studie. Ik ben hier hard mee aan het werk en ben druk met plannen maken. Misschien dat ik hier binnenkort wat meer over vertel. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in.

De aankomende weken ga ik ook nog heel veel leuke dingen doen. Morgen ga ik gezellig een dagje naar Amsterdam met twee vriendinnetjes. Super veel zin in. Vooral door de goede weersvoorspellingen. In mei ga ik nog een dagje naar de Libelle zomerweek. In juni ren ik voor de derde keer de Ladiesrun. Deze keer in mijn thuisstad Groningen. En in juli ga ik twee keer naar opnames van Dance Dance Dance. Genoeg leuke dingen op de planning dus. Ik heb er zin in.

Goed, dit was even een korte update. Hebben jullie nog leuke plannen staan aankomende weken?

Liefs,

 

Geef een reactie

