Review Mac Baiana Bronze

Ik heb eindelijk weer een review voor jullie. Op Instagram zag ik de prachtige Fruity Juicy collectie van Mac voorbij komen. Ik kocht de bronzer uit de collectie. Baiana Bronze is een prachtige matte bronzer die ik maar wat graag wilde reviewen. 

Mac Baiana Bronze komt, zoals eerder gezegd, uit de Fruity Juicy collectie. Een hele toffe zomerse lijn met prachtige producten. Ik vind de verpakking er echt ontzettend leuk uit zien. Dat was mede de reden dat ik besloot een product uit deze collectie te kopen. Ik was al heel lang op zoek naar een goede matte bronzer om mee te shapen.  Zal dit dan eindelijk ‘the one’ zijn? 

De poeder is donker bruin en heeft een matte finish. De foto hierboven is in het zonlicht gemaakt, daarom is er iets van glans te zien. De poeder is vrij donker maar heeft gelukkig wel een zachte structuur. Hij is daarom goed te blenden en ook goed op de wat lichtere huidjes te gebruiken.

Op bovenstaande foto’s heb ik de bronzer aangebracht op mijn voorhoofd en wangen. De bronzer is echt perfect voor mij. Op de foto’s lijkt hij vrij donker maar in het echt geeft het een mooie schaduw op mijn gezicht. Naast shapen kun je hem ook heel goed gebruiken voor een mooie gebruinde huid. Voor de hele lichte huidjes is de bronzer misschien wat te donker, al is de poeder goed te blenden waardoor je een subtiel resultaat kunt creëren.

Ik gebruik de poeder om mee te shapen en daar is hij voor mijn huid echt perfect voor. De bronzer blijft de hele dag goed zitten en is goed te combineren met alle kleuren blushes en highlighters. Ik ben er echt heel erg blij mee en raad hem iedereen aan. Zowel de verpakking, als de bronzer zelf zijn prachtig. De bronzer is nog bij te koop bij Douglas.nl en Maccosmetics.nl voor €27,50.

Wat vinden jullie van de Fruity Juicy collectie van Mac?

Liefs,

2 gedachtes over “Review Mac Baiana Bronze

Geef een reactie

