10 leuke zomeroutfitjes voor wanneer je gewoon naar je werk/stage moet

Nu de zomer officieel is begonnen trekt iedereen haar leukste zomeroutfitjes uit de kast. En hoewel de zon zich de afgelopen week weinig heeft laten zien was het toch een prima temperatuur buiten. Zelf loop ik de hele zomer stage en vind ik het niet gepast om met extreem korte broekjes of jurkjes aan te komen. Ik vind het behoorlijk lastig om op warme dagen een gepaste maar toch luchtige outfit aan te trekken. Ik besloot op internet te zoeken naar de leukste zomeroutfits. Ik vond 10 leuke zomerse outfits. Allemaal (naar mijn idee) geschikt voor wanneer je toch een beetje gekleed voor de dag moet komen.Β 

Geef een reactie

